niebochod pisze:A kojarzysz ile ważył na 6s Twój goblin bez pakietu
[...]
bez pakiety

niebochod pisze:[...]
i na jakich obrotach latał?
[...]
Idle 1 - 2300; Idle 2 - 2500 rpm.
niebochod pisze:[...]
Jak się tak przegrzewał to myślałeś nad redukcją obrotów/przełożenia?
Goblin 570 w sztokowym kicie nie ma napinacza paska ogonowego (jest jako tuning) ... i jak latasz na 2300 i niżej (lub jak chwilowo zdusisz wirnik do tych obrotów) ... to przy ostrzejszych manewrach ogon słabnie i puszcza (napinacz nic tu nie pomoże), a przy okazji pasek zaczyna walić o belkę (to by załatwił napinacz).
Sprawy nie rozwiązuje mocniejsze napięcie paska napędu ogona, ponieważ jak naciągniesz pasek wystarczająco mocno, żeby nie klekotał to łożyska w skrzynce ogonowej zaczynają się grzać i siadają. Nawet od razu słychać, że głośniej pracują.
Obniżenie obciążenia napędu po przez zastosowanie mniejszego piniona na silniku obniża prądy/temperaturę.
Ćwiczyłem różne motory (od 880 do 1250kV) i różne piniony (od 21 do 25T) i różne regle YEP 120 LV, YEP 150LV, HW150, ale tak jak mówiłem ... poniżej 2300 to latanie G570 traci sens. Spada dynamika (odejście na kątach), ogon słabizna, dźwięk ryczącego bolidu F1 zmienia się w klekotanie trabanta

Nie po to kupuję Gobliny

Kenobi36 pisze:Nie wiem jak moż4na spaść z powodu odciecia? YGE YEP Sunrise ograniczają moc.
Ustawiasz regulatory aby całkowicie się wyłączały przy spadku napiecia czy co?
Chociaż raz napisałeś prawdę
