karol pisze:Uzebienie stockowe.
Czyli jak rozumiem 13T-42T-19T-61T ? W zasadzie w Gaui ciężko mówić o stockowym uzębieniu... bo jest tyle kombinacji...
Jeżeli masz faktycznie 13-42-19-61 to przy 100% thro HS wynosi niespełna 2800 rpm, a przy 90% (nie wiem jaką masz krzywą gazu) to 2500 rpm. Taka prędkość jest OK, więc ciekawe skąd Twoje poczucie mułowatości helika (zresztą pytałem się czy faktycznie rozkręcasz wirnik na maksa bo mi na ucho to było jakoś wolno). Fajnie by było jakbyś miał możliwość zmierzenia prędkości obrotowej wirnika w realu jakimś tacho...
Gaui mam krótko, ale intensywnie się uczę

i w tym heliku absolutnie
kluczowe jest dobranie odpowiednich przełożeń względem:
- stylu latania
- KV silnika i jego mocy
- wielkości łopat
- napięcia LiPo (w sensie 6S/25V czy inne)
Dość powiedzieć, że Twoj silnik można ustawić samymi zębatkami na niespełna 2000rpm lub 3600rpm wykorzystując tylko standardowe akcesoria (przy stałym thro=100% i 6S), czyli:
- OWB: 19 lub 20T
- zębatki silnika: 13-16T
- zębatka przednia: 42, 50 lub 60T
Nie wspomnę już o innych możliwościach, żeby nie gmatwać obrazu...
Tak BTW @admins - czy da się jakoś do posta wkleić xls'a?