Blade pisze:Jak koniecznie chcecie porównywać najsłabszą wersję silnika do Hurricane 550 to nie będę przeszkadzał ale pytanie jaka jest obiektywność takiego rankingu?
jedrus pisze:Czyli reasumujac wychodzi na to, ze w klasie 550 najlepszymi smiglakami sa heliki Century, bo ich paramatry wypadaja zdecydowanie najlepiej.
Blade pisze:No tak dla dobra dyskusji i rzetelności rankingu zapomnijmy, ze istnieje coś takiego jak hurricane 550cfs czy sfd i najpopularniejszy silnik 1,5kW. Trudno teraz coś takiego naniesc. Może teraz żeby się jeszcze bardziej podbudowac przeróbcie rankig na taki z uwzględnieniem siły serw. Nielubianym smiglowcom wsadzcie jakieś mikro towerpro a alignowi ds610 + ds 620. Można tez zrobić ranking z uwzględnieniem zyroskopow. Gaui mogłoby dostać gu210 a align gp780. Zapowiada się ciekawie!
tomek68 pisze::nw: A do ramy logo 500 na siłę to i można scorpiona HK 5020 wcisnąć. (ale poco-dla dobra testu !).
Witaj . Mam nadzieję że nie ostatni...elektromar pisze:Witam
To mój 1wszy post na tym forum.
no niestety chyba nie widziałem choćby jeden raz takiej informacji. Nawet na forach chyba nigdy nikt nie robił prawdziwych prób "hamowniczych".elektromar pisze:Odnośnie tych wszystkich dywagacji względem mocy silników elektrycznych:
Zapominamy o jednej bardzo ważnej rzeczy ,a mianowicie o momencie obrotowym silnika.
Niestety nie natknąłem się nigdzie żeby producent podawał wielkość momentu obrotowego.
Można to porównać do silników diesla vs benzynowych.
Na Pyro było gorzej czy lepiej? Przepraszam że pytam ale ja nie wiem czy Pyro to czyelektromar pisze:Sam się o tym przekonałem w 90 tce miałem kiedyś silnik LRK Strecker , teraz mam pyro ,
oba silnik o podobnej mocy , ale na LRK helik ciągnął w górę jakby go ktoś kopnął.
Na pyro wiadomo ,ale było widać różnicę.
elektromar pisze:Witam
To mój 1wszy post na tym forum.
elektromar pisze:Więc na standartowym napędzie 6s ,akus 4900 rhino ,helik gotowy do lotu waży 3050g
Teraz testuję inny motorek,niestety nieco cięższy ,ale w papierach dużo mocniejszy.
żeby nie zajechać akusa to zakładam 6s 5600mAh (ciut pomoże)
Waga wzrosła ,ale 3200 nie przekroczy ,więc i tak super.
Z setupem 10s 3300mAh waży 3300g.
DNHP? Oświeć mnie Mistrzu bo nie wiem o co kaman...Yoda pisze:Wszystkie silniki testowane w DNHP na 12S przy tych samych ustawieniach .
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości