SeKLeS pisze:
Jakie jest najniższe napięcie zasilania dla Reactora?
omcKrecik pisze:Zrób jak radzi Bluuu - duży elektrolit, 10 000 uF może być za mało, raczej 47 000 uF/ 25V. I koniecznie dioda Schottky'ego mocy (20 albo 30 A) w szeregu, żeby odbiorniki prądu w aucie nie mogły szarpnąć energii z tego kondensatora.
omcKrecik pisze:Myk polega na chwilowym spadku napięcia w instalacji auta, co wynika z opóżnienia reakcji reglera alternatora wynoszącej do kilkunastu milisekund - na taką długą jak dla Reaktora chwilę napięcie siada poniżej aktualnego zapotrzebowania i procek w nim wywala błąd - słusznie, dobra ładowarka .
omcKrecik pisze:Edytka : a nie masz zbyt długich i/lub zbyt cienkich przewodów lub/i niezbyt dobrego styku gdzieś po drodze z auta do ładowarki, na czym tracisz może te cenne ułamki wolta, brakujące w krytycznej chwili ładowarce ?
omcKrecik pisze:Nie rozważałeś zaopatrzenia się w pakiet Li-ion o dużej pojemności do zasilania ładowarki w plenerze ?
omcKrecik pisze: Paliwo kosztuje, silnik na jałowym nie lubi zbyt długo pracować - osady i takie tam...
aikus pisze:POwerBank z Lipoli
omcKrecik pisze:Nie rozważałeś zaopatrzenia się w pakiet Li-ion o dużej pojemności
omcKrecik pisze:[...]
Jest bezpieczny
omcKrecik pisze:i nie kosmicznie drogi, nie nosisz - na stałe w aucie w chłodnym miejscu (nie w komorze silnika!).
omcKrecik pisze:Normalnie w stanie 3,86 V/ogniwo, przed akcją do pełna w niecałą godzinkę przetwornicą 12/24 lub inaczej wg. założeń, z alternatora samochodu.
omcKrecik pisze:To tylko dla ścisłości i innych potomnych - to się świetnie sprawdza w razie awarii alternatora daleko od domciu. Ale raczej dla hobbystów
miruuu pisze:A nie lepiej sprzedać reaktora, kupić iSDT który ma input voltage 9-36v czy jakoś tak i mieć wszystko w dupie?
miruuu pisze:Wtedy powerbank możesz sobie zrobić po prostu z pakietów, których nie planujesz używać danego dnia do latania.
Lub oczywiście z auta z akumulatora bez żadnego problemu.
miruuu pisze:Ja tam na przyklad latałem dzisiaj samolotem. Wziąłem 6 pakietów do trexa, jakieś do auta i samolot z nich wyssał prądu na ponad 20 lotów i jeszcze był zapas... żadnego pieprzenia sie, otwierania klapy, podpinania ladowarki.
6 pakietów na płytkę, do inputa i wsio.
Kenobi36 pisze:Coś mi się wydaję że ten twój reaktor jest spitolony,
Kenobi36 pisze:albo coś masz nie tak w samochodzie i są spadki poniżej 10V.
Kenobi36 pisze:Mój Reaktor 2x300W nie ma problemów ani przy włączonym ani przy wyłączonym silniku.
Kenobi36 pisze:Zasilasz z zapalniczki czy krokodyule na akumulator ?
Kenobi36 pisze:ISDT 300W u mnie z akumulatroa na pakiet 4s przy 16V daje 9A czyli 144W
Kenobi36 pisze:Wydaje mi się że dołowanie akumulatora do 9V to trochę dla nie go może być zabójcze i 10V to minimum poniżej którego nie powinno się schodzić.
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość