To jest to !!
5" górą, dziś głównie latałem tym quadem, na pałacowej mamy taką ustawioną traskę, tydzień temu 175tką na 3x4045BN w ciągu 2 minut udało mi się zrobić 8.5 okrążenia. Dziś 200tką na 5045BN wyciągnąłem 9 i 1/3 okrążenia w ciągu 2 minut
W pakiecie 4s1550 po 2 minutach lotu zostaje 3,7V na celę
Tak że pakiety ostro dostają.
Trochę mi się śmiać chce jak przypomnę sobie jak kolega tydzień temu zaproponował nową konkurencje czyli ile okrążeń się zrobi w ciągu 3 minut. Mója 175tka na Graphenie 4s1300mAh ledwo wróciła do lądowiska po 2 minutowym locie
, lipomonitor pokazał poniżej 3,3V na celę
Ogólnie 175tką lata się ciut fajniej, szybkość chyba też jest podobna ale brakuje jej przyśpieszenia, bardzo dużo traci na nawrotach 180st przy dużych prędkościach, po prostu quad na pełnym ciągu musi wyhamować a potem rozpędzić w przeciwnym kierunku i to trwa dosyć długo. Quad na 5" wolniejsze nawroty robi bardziej samolotowo bez potrzeby dodawania dużo gazu, przy ostrych nawrotach jest już podobnie jak przy 4" ale przyśpieszenia są sporo większe i właśnie wtedy większy quad na 5" jest górą.
Dodatkowo 200tka bije na głowę 175tkę we feestyle, po prostu z szybkiego opadania łatwiej wyhamować tuż nad ziemią, np. aby się zmieścić pod koronami drzew po power loopie nad drzewami.
Najgorsze jest to że stwierdziłem popełniłem błąd wkładając silniki 2633kv
A to dlatego że jak się ciśnie przez połowę trasy na pełnym gazie i daje radę panować nad rozpędznym quadem to znaczy że można by jeszcze podkręcić tempo
No cóż trzeba było od razu iść w silniki 2950kv
. No cóż, teraz za późno, a może spróbuję 3x5045BN
. Tylko co na to pakiety
ps.
Kolęgę zaatakował jego nowy quad, jucha się lała strumieniami ale opanowaliśmy sytuację
Wszystko przez ten nowy soft, tylko kolega nie pamięta dokładnie jak się nazywa, EASY-FLIGHT a może ISIS-FLIGHT
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.