aikus pisze:JEST TO BZDURA!!!
Kenobi36 pisze:Zacznijmy od tego że to że dzisiaj ci się regulator nie grzał to w sumie nic dziwnego.
Kenobi36 pisze:Poza tym to producent regulatora wie najlepiej jaki powinien być timing a nie producent silnika bo producent regla wie jaki jest w nim algorytm i niekoniecznie 18st w jednym reglu odpowiada 18 w innym.
Kenobi36 pisze:Scorpion podaje 5st owszem ale robi to pod kątem swoich regulatorów. Kiedyś na ich stronie najcześciej występowało 15 czy 18 jeszcze zanim zaczeli produkować regle.
Kenobi36 pisze:Zanim znowu coś takiego napiszesz to tego samego dnie zrób pomiary termometrem po takich samych lotach i daj znać jaki jest wynik.
Kenobi36 pisze:...
Nawet w Regułach oblatywaliśmy nowego Protasa 500 i jak podłączałem kartę i zapytalem czy timing ustawiamy wg instrukcji YGE czy wg Aikusa to wszyscu krzykneli : na Aikusa.
aikus pisze:Freewheel włączony, bec zewnętrzny.
Ale w sumie to wszystko nie ma znaczenia. Guwno mam guwno latam i guwno się znam i gadam głupoty od początku do konca.
armagedon pisze:Co by nie powiedzieć,brak synchronizacji regulatorów yge,yep,ice jest powszechne. Kolejny przypadek braku synchronizacji https://youtu.be/qrotSHO9UQE
armagedon pisze:Co by nie powiedzieć,brak synchronizacji regulatorów yge,yep,ice jest powszechne. Kolejny przypadek braku synchronizacji https://youtu.be/qrotSHO9UQE
Wcale tego nie wykluczam może być.Ale czy nie jest to dziwne że,większość modeli które mają podobny problem.Posiadają na pokładzie Yge yep ice ??? Być może jak Kenobi pisze,jest to problem słabego sygnału i wystarczy zastosowaćDanielus pisze: Równie dobrze może to być problem z sygnałem, na jakiejś nie łączącej wtyczce od odbiornik lub satelitki.
załatwi sprawę.Kenobi36 pisze:Signal booster
armagedon pisze:Nawet ostatnio ktoś pisał że ma podobny problem i podejrzewa FBLa (model mu w powietrzu zasłabł) ale sprawa ucichła i nie wiadomo jak to się tam potoczyło.Dlatego uważam że warto rozmawiać i szukać wspólnego konsensusu.
Mi się tam regulator nie grzał.Natomiast wysoka temperatura silnika była cały czas. Dlatego robiłem większe przerwy między lotami by ostygł,bo odnosiłem wrażenie że dwóch lotów pod rząd silnik nie wytrzyma.
Wróć do „Silniki elektryczne i akcesoria”
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości