AdamP pisze:nareszcie spalina z zapasem mocy
No właśnie w to nie wierzę. Ale może trzeba spróbować, kto wie? Trzeba by porównać masę kitu do masy kitu 600N, 700N, i innych N
AdamP pisze:nareszcie spalina z zapasem mocy
wojtekr pisze:AdamP pisze:nareszcie spalina z zapasem mocy
No właśnie w to nie wierzę. Ale może trzeba spróbować, kto wie? Trzeba by porównać masę kitu do masy kitu 600N, 700N, i innych N
wojtekr pisze:Kowal zważył byś kit 700N? I napisz co w nim jest. Najlepiej sam, bez silnika serw etc.
wojtekr pisze:120 ok, ale 140 raczej boli. takie są moje doświadczenia z 55HZ. A co do wagi to jak byś zważył to dzięki, będę wdzięczny. Chodzi mi o znalezienie jakiegoś punktu odniesienia do goblina. Wagę kitu pewnie zaraz podadzą, silnik i wyposażenie będzie podobne wiec waga kitu i przełożenie robi różnicę
Kula pisze:Jakoś się nie interesowałem, ale czy jakaś firma rzeczywiście tworzy porządne, nowe silniki? JAkies nowe rozwiązania?
wojtekr pisze:Kula pisze:Jakoś się nie interesowałem, ale czy jakaś firma rzeczywiście tworzy porządne, nowe silniki? JAkies nowe rozwiązania?
Najnowszy to chyba 105HZ, nie wiem co się stało z YS120, chyba już nie ma dostępnych.
wojtekr pisze:Ale ja lubię nitro, lubię tam dłubać, myć, walczyć z temperaturą i mocą .
wojtekr pisze:Extra330 pisze:Widać, że popyt na spalinę jest. Inaczej by tego nie wypuszczali.
a to nie jest tylko dla mnie?
Kula pisze:Chłopy, nie chcę was martwić ale jesteśmy (Wojtek, Extra, Kowal, Sulim, Karuzel...) ostatnim pokoleniem, które umie ustawić silnik spalinowy.
Nikomu nic nie ujmując, ale młodsi latacze wybierają to, co jest łatwiejsze i zawsze (prawie) działa dobrze, czyli elektryki.
Pielęgnujecie dziś wiedzę dla większości modelarskiego (heli) świata tajemną...
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 6 gości