Postautor: pkali » 12 sty 2016, o 20:19
bahus pisze:Przykład na krzywych :
Po lewej krzywa modelu miękkiego , gdzie heli najpierw leci w dół, następuje zmiana kąta łopat, model przechodzi z opadania we wznoszenie bardziej płynnie. Po prawej krzywa modelu twardego, czyli zachowującego się jak to nieraz mówicie przy żyro mechanicznie. Model przy tej krzywej reaguje gwałtownie na zmiany kątów...

Co do subtelności ... to ja chyba 8T wezmę ..

powiększy się granica błędu.
Rozumiem, że chodziło Ci o wrażenie lekkości modelu... Lewą część wykresu będziesz miał:
a) w normalu, kiedy zmiana kąta łopat jest powiązana ze zmianą obrotów,
b) przy naprawdę małych obrotach w idlu,
c) w czterokanałówkach, którymi latasz.
Uwierz nam, że nawet na pinionie 11t przy obrotach silnika większych niż 80% helik zmienia kierunek bardzo szybko i bym się na razie tym nie martwił.
XLPower 520, protos 380, xl380, protos mini, gaui MX3, oxy2, omphobby M2, omphobby M1