przemek pisze:utrinque pisze:X7 lata bardzo dobrze. Wystarczy obejrzeć kilka filmów Dunkana Bossiona albo Tareq'a Alssadi.
Tylko że który heli w ich rękach lata źle...
Pozostaje namówić Tareq'a, żeby poleciał Gartt'em (Assaultem) z kilkoma częściami Aligna. Adam Delingos poznał Tareq'a osobiście, może z nim pogada.
Tateq latał już RJX Vector'em, a to w sumie też heli z HobbyKinga.
Guldukat pokazał, że Assault 700 wytrzymuje RPM 2300-2400 w setupie 14S (pakiety 65C!) z silnikiem Gartt'a za $50.
[youtu_be]http://youtu.be/f0d26foAQ20[/youtu_be]
Dunkan lata X7 na silniku Scorpion HK4525-520KV Ultimate. Mam taki sam w 800cie i grzeje się bardziej niż stary silnik Gartt'a 4.2kW. Nowszy silnik Gartt'a ma 4.5kW i z tego Guldukat wyciąga 7kW.
Dunkana trudno namówić bo jest pilotem Gaui.
SAB GOBLIN 700 Competition Carbon kit z łopatami w rcmaniak.pl 4999 PLN
X7 Formula bez łopat z komisu w rcmaniak.pl 1800 PLN
Assault 700 kit bez łopat w magazynie w Australii $171, w UK $183, w EU $240 (ceny z okresu half year sale są już nieaktualne)
Nie trzeba latać Assaultem na 2300, żeby latać precyzyjnie:
[youtu_be]http://youtu.be/DA8zJtXQNfM[/youtu_be]
Dobrze, że jest wybór.
X7 nie będę latał lepiej niż klonem. Lata bardzo podobnie. Łatwiej robi się rainbow'y i tic-toc'ki bo pakiety są bardziej z przodu i nie ma "ciężkiego ogona".
Po 8miu lotach miałem kreta bo pękł plastikowy orczyk.
Rozmawiałem z Adamem Delingosem, lata na plastikowych i nie miał problemu.
Założę aluminiowe i będę miał spokój.
Dwa Gartt'y 800 i jeden 700 nie miały u mnie kreta przez ponad rok. Miałem trzy awaryjne autosy 800tą bez uszkodzeń. Ostatni w Kociszewie bo upaliła się jedna wtyczka między silnikiem i regulatorem. Przylutowałem i latała dalej 20 minut później. Teraz siedzi w niej Scorpion.
Wygląd klona można zmienić:
Benji:
Guldukat:
moje:
800ta lata też w nocy, tu film z pierwszej próby łopat nocnych. Łopaty lepiej widać gdy jest całkiem ciemno:
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=NcYr3yug_b4&sns=em[/youtube]