Jesteśmy dalej w trybie DIR
lewy drąg z powrotem na połowie 0st na łopatach
łopaty w zdłuż helika, ustaw na kątomierzu -8st i załuż na łopatę, teraz wychyl drąg cykliki w prawo i w swash mix aile ustaw te -8st i w lewo +8st
tak samo w osi ele, łopaty w poprzek drąg cykliki w przód i +-8st
Mamy teraz ustawione wszystkie kąty
klikasz teraz set i mryga dioda E.LIM, wychylasz prawy w przód (lewy na połowie) i liczysz do trzech, puszczasz i klikasz set
jesteśmy w E.REV, podnieś helika i przechylaj w przód i w tył, jeśli tarcza kompensuje to jest ok. jeśli podąża za twoimi ruchem to przestaw revers wychylając drąg cykliki, dioda status informuje nas o stanie: zielona normal - czerwona revers
klikasz set i to samo dalej na osi aile wg. obrazków
po ostatnim kliknięciu system się zaloguje gotowy do pracy
Odepnij zasilanie, odłącz dwa kable od silnika i podłącz z powrotem
wyłącz holda i przejdź w apce do krzywych skoku dla normal
drąg na dole, kątomierz na łopacie i ustaw -5st. w pierwszym punkcie, do punkt środkowego (nie wiem ilo punktowa krzywa jest aurorce) krzywa ma być proporcjonalnie rosnąca, dalej w górę nic nie ruszasz
To mamy ustawiony tryb normal i hold, wszystkie idle ustawiamy tak samo jak hold
Podłącz jeszcze raz system do kąpa
przejdź do czerwonej zakładki Flight mode parameter1 i przesuń do zera Cyclic Pitch Exponential Setting, kliknij WRITE i odłącz kabelek
Teraz możesz ustawić expo w apce wg własnych potrzeb, ja proponuje 25% dla ele i ail
W ten sposób ustawiliśmy prawie wszystko co potrzebne do oblotu
Jak masz pytania to śmiało
Kto grubo lata, jebnąć musi.
T-Rexy i Gobliny Futaba T14SG