Różnice między 570, Sport i Drake to malowanie kabinki, materiał na ramę (sport/drake - G10) i podwozie (drake/sport ma ładniejsze z tworzywa i rurek). Nadal upieram się że to dokładnie ten sam model od lat, z bardzo drobnymi zmianami w zakresie estetyki.
700 copmetition, sport i thunder to też te same maszyny. Comp ma nieco wyższą ramę (tę samą co 770) niż sport i thunder. Thunder/Sport ma po prostu ramę z 630, do którego nie przewidziano zastosowania 14S. Kabinka od Comp. jest tez nieco wyższa. Kabinki sport, thunder, t-line, drake, havok to to samo, z wyjątkiem malowania i materiału (thunder jest z węgla i cholernie ciężka, t-line lekka i filigranowa, sport/drake/havok jest z włókna szklanego).
Mamy tu lokalnie Competitiona i Thundera - możemy na pełnym luzie wymieniać się częściami, bo tu w 95% nie ma żadnych różnic, jeśli nie liczyć koloru czy stopnia połysku anody w niektórych przypadkach.
Nawet jeśli uznamy że to "inne modele" (mimo ze to nieprawda) to SAB akurat ma ze wszystkich producentów najbardziej przejrzyste i dokładne instrukcje z numerami części, wymiarami łożysk, długościami pasków itd. Do tego dochodzi sklep
http://www.sabitaly.it/ który ma zawsze wszystko, wysyła ekspresem i uznaje wszelkie reklamacje i wysyła nowe części na gwarancji bez odrobiny dyskusji.
Można narzekać że Gobliny są drogie, ciężkie i mają grube pały, ale narzekanie na brak dostępności części albo nadmiar ilości wersji jest akurat moim zdaniem mocno nietrafione.
Spróbuj zidentyfikować i kupić część do jakiegoś Aligna, w szczególności takiego sprzed kilku laty. Loteria i miesiąc czekania.
Powrót do rozmiaru 600 to akurat fajna sprawa - kiedyś to był najpopularniejszy wymiar łopat i wybór w tym temacie nadal jest spory
Wiadomo że wydają nowy model po to żeby sprzedać więcej kitów i części. To chyba oczywiste że chcą coś zarobić