wojtekr pisze: moze tam jak go zalałeś to sie jakis syf cofnął? Paliwo raczej nie powinno być czarne.
wojtekr pisze:Zobacz to co jest na rysunku w manualu przy Carburetor Adjustment.
Neomutant pisze:wojtekr pisze: moze tam jak go zalałeś to sie jakis syf cofnął? Paliwo raczej nie powinno być czarne.
Wstyd się przyznać ale tak zalany leżał 2-3 miesiące, ta czarna edycja mogła być własnie z tamtego okresu.
sulek pisze:Przede wszystkim rozbierz go i looknij, czy pierścień jest cały. Jeśli go wcześniej przegrzałeś i wyszczerbił się pierścień, to już ci nigdy w takim stanie nie odpali.
Neomutant pisze:sulek pisze:Przede wszystkim rozbierz go i looknij, czy pierścień jest cały. Jeśli go wcześniej przegrzałeś i wyszczerbił się pierścień, to już ci nigdy w takim stanie nie odpali.
Jak pierścień się wyszczerbił to silnik traci kompresję ?
Szymek30 pisze:Witam
Posiadam silnik redline TT 53 i mam problem jak odpalam w czasie pracy silnika z tłumika wydostaje się paliwo i nie wiem jak wyregulować gaźnik którą iglica kręcić wogule nie kopci tylko paliwo wydostaje sie.
Szymek30 pisze:jak odpalam w czasie pracy silnika
Wróć do „Silniki spalinowe i akcesoria”
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości