stuf pisze:Bo drewno było pierwsze na świecie
Kowal pisze:Szmata nie była potrzebna, nic by się z pakietem nie działo. Poza tym jak już kładłeś, to mogłeś na całe........ to by było coś.....
Kowal pisze:Zerknij ile wytrzyma śmiga. Na stronie Graupnera są tabele. Ja tego nie zrobiłem, przez godzinę zbierałem pylonika z pola, bo odjechała jedna łopatka i się trochę rozkompletował w powietrzu..... Zmierz obroty na ziemi, jak coś, to załóż śmigło, które się nie składa.
miruuu pisze:No i pytanko, które mnie ciągle nurtuje. Dlaczego wszyscy w skrzydełkach wykorzystują do wzmocnienia listewki? Moim zdaniem opakowanie ich węglem dałoby więcej wytrzymałości przy tej samej wadze...
Ale skoro wszyscy tak robią, pewnie jest jakaś konkrena przyczyna której nie potrafię zidentyfikować...
aviatoRc pisze:Z tym śmigłem to się zobaczy jeszcze . Śmigło składane założyłem ponieważ, składając się, nie będzie haczyło, ( łamało ) się podczas
Kowal pisze:W szybkich pylonach montuje się śmigła nieskładane. Obróci się tak, żeby było ok.
Gmeracz pisze:Kowal pisze:W szybkich pylonach montuje się śmigła nieskładane. Obróci się tak, żeby było ok.
Się niby jak obróci? Z włosem czy pod włos? Przecież to kłóci się z teorią odśrodkowej...
Kowal pisze:Do końca miecha mam wolne.
Wróć do „Delty, skrzydła, jety”
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości