mwx pisze:Wcześniej miałem HS635, dość wolne, dużo wolniejsze niż te na tarczy. Zobaczę czy coś się zmieni z tym szybkim, o ile przetrwa współpracę z nitro.
Ja nie używam governora tylko limitera - czyli gaz działa wg krzywej (od razu, bez opóźnienia) a dopiero jak przekroczy zadany limit to jest dławiony. W idealnym świecie szybkie serwo powinno coś tam pomóc.
Kenobi36 pisze:I każde opóźnienie czy to w governorze, serwie czy silniku to jest moment kiedy silnik jest maksymalnie obciążony dużymi kątami a jednocześnie nie ma w pełni otwartej przepustnicy.
Kenobi36 pisze:Efekt jest dokładnie taki sam jak na ogonie.
wojtekr pisze:
I druga ważna rzecz - zakładamy, że governor daje 100% powera na serwo- a czy tak jest? Jaki jest delay na governorze?
wojtekr pisze:Wszystko rozbija się o czas- w nitro cały travel przepustnicy to pewnie około 50stopni. Czyli wolne serwo 0.2 i szybkie 0.1 to różnica 0.1 czyli pomijalna.Kenobi36 pisze:I każde opóźnienie czy to w governorze, serwie czy silniku to jest moment kiedy silnik jest maksymalnie obciążony dużymi kątami a jednocześnie nie ma w pełni otwartej przepustnicy.
to prawda ale przyspieszenie na serwie 0.1 sekundy niewiele zmieni.Kenobi36 pisze:Efekt jest dokładnie taki sam jak na ogonie.
ale tylko co do zasady- natomiast różne są prędkości reakcji ogona na ruch serwa i silnika na przepustnicę.
Żeby wytłumaczyć o co mi chodzi powiem tak (chociaż wartości są na oko):
Czas reakcji ogona na ruch serwa to powiedzmy 10ms czyli 100ms różnicy w prędkości to dużo
Czas reakcji silnika na przepustnicę (nie chodzi mi o rozpoczęcie zwiększania momentu tylko jego znaczne zwiększenie) to 1000ms (800ms?) czyli 100ms to nie za dużo
I druga ważna rzecz - zakładamy, że governor daje 100% powera na serwo- a czy tak jest? Jaki jest delay na governorze?
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości