sulek pisze:Ramotny pisze:I timer sterowany z pozycji drążka czyli liczący faktyczny czas lotu a nie "cośtam"
A jak wygląda sprawa tego timera, gdy wisimy na plecach z drągiem mocno w dole?? Czy wtedy timer się zatrzymuje?
Dlaczego tak?
Dlaczego nie?
Taki timer "niezerowego drąga" ma Optic6. Świetna sprawa... dopóki się nie włączy idle
![Płacze :cry:](./images/smilies/icon_cry.gif)
Wtedy przy flipach i pleckach mamy "relatywistyczne zmiany czasowe".
Co prawda pytanie nie do mnie ale widze ze bez odpowiedzi przez jakis juz czas to pozwole sobie odpowiedziec
timer sterowany drazkiem lub wlacznikiem w Futabie 10 lub 12 moze byc u aktywniony wlacznikiem lub kondycja (sytuacja) jezeli nastapi jakas sytacja lub kombinacja sytuacji mozna wlaczac lub wylaczac timer (jak i inne rzeczy
![Bardzo szczęśliwy :D](./images/smilies/icon_e_biggrin.gif)
)
w przypadku draga mozna tak ustawic timer ze od danego polozenia draga (moze byc kazda wartosc np. 1%, 14% lub 60% gdy zaczynamy zawis np " ustawiamy drag do pozycji jaka chcemy i mowimy nadajnikowi ze od tej pozycji timer ma sie wlaczyc) timer sie wlacza i odlicza czas, od momentu przekroczenia tej wartosci po raz pierwszy do momentu wylaczenia timera np jakims wylacznikiem lub dragiem
kombonacji jest wiele nastepny przyklad to gaz na 60% ale tylko w IDLE2 i timer sie wlaczy tylko w tej sytuacji gdy drag jest 60% i nadajnik jest w mode IDLE2 jezeli warunki te sa nie spelnione timer sie nie wlaczy
Drag moze byc w kazdej pozycji po uaktywnieniu timera a timer dziala dopuki go nie zastopujemy/wylaczymy innym wlacznikiem wczesniej zaprogramowanym
(nawet polozeniem draga mozemy wylaczyc timer jezeli chcemy oczywiscie nie stosuje sie bo przy lotch na plecach lub w innych sytuacjach timer by sie zastopowal/wylaczyl lub wyzerowal)
obydwa nadajniki maja dosyc z komplikowane mozliwosci i mozna twozyc duzo bardzo zkomplikowanych kondycji
Probowalem timer z draga ale mnie nie zabardzo przypasil uzywam tylko normalnego timera wlaczany/wylaczany przez wlacznik i tylko jako generalne ostrzezenie ze koniec lotu jest bliski sygnal do ladowania jest jak voltage telemetry zaczyna bipac ze cela/cele w pakiecie sa na 3.3v laduje natychmiastowo
3.3v napiecie jest to pod obciazeniem tak ze przy natychmiastowym ladowaniu silnik jest na najnizszych mozliwych obrotach i napiecie w pakiecie zwrasta jak laduje zreguly jest okolo 3.6v