Hydepark - czyli bardzo brudny brudnopis (idealne miejsce na bzdury :) )

Na każdy temat. Byle kulturalnie...
Regulamin forum
Jakiekolwiek wulgaryzmy, obrażanie innych użytkowników i wszelkie inne działania sprzeczne z powszechnie przyjętymi normami społecznymi będę automatycznie eliminować posty, wątki a nawet autora.
Awatar użytkownika
Ramotny
Administrator
Posty: 3734
Rejestracja: 28-01-2010
Lokalizacja: 52°5'38''N 21°7'3''E
Podziękował: 316 razy
Podziękowano: 295 razy

Postautor: Ramotny » 23 sty 2011, o 19:41

Gmeracz pisze:Pamiętam ten film, jak na jakiejś stronie pokazali go wraz z filmem wypadku prawdziwego tego bombowca.

Pozdrawiam, Grzegorz
Mieć czy latać? Oto jest pytanie...
Awatar użytkownika
Sebus
Stały bywalec...
Posty: 166
Rejestracja: 11-10-2010
Lokalizacja: Nowa Sól
Podziękował: 6 razy
Podziękowano: 40 razy

Postautor: Sebus » 25 sty 2011, o 01:24

Witam wszystkich bardzo serdecznie,

Chciałbym przedstawić wam model firmy ART-TECH dostarczony przez http://WWW.NITROTEK.PL o nazwie Falcon 450 PRO.
Falcon 450 Pro to wybór alternatywny dla istniejących już od długiego czasu śmigłowców ESKY Belt CP, dlatego też w swojej recenzji postaram się je obiektywnie porównać. Na wstępie opiszę co otrzymujemy w zestawie.

INBOX:

Pudło kolorowe, cieszy oko, posiada okienka przez , które można zobaczyć obudowę modelu oraz radio.
zdjęcie niedostepne


Otworzymy pudełko i zobaczymy jak to wygląda wewnątrz.
zdjęcie niedostepne

Jak widać, model jest bardzo dobrze zabezpieczony a wszystkie akcesoria potrzebne do uruchomienia mają swoje miejsce.
Na wstępie przyglądnijmy się całej sylwetce modelu.
zdjęcie niedostepne

Model jest niezbyt wyzywający. Pierwsze co rzuciło mi się w oczy to carbonowe łopaty! No tu panowie z Art-tech się postarali. Sylwetka modelu bardzo zgrabna i mila dla oka. Czerwone wstawki w połączeniu z czernią tworzą dość ładną kompozycję kolorystyczną. Kabina wykonana jest z dość twardego plastiku. Zobaczmy z bliska mechanikę głowicy...
zdjęcie niedostepne

Głowica sprawia solidne wrażenie. Mechanika głowicy znana jest mi z modelu Mini Titana, gdzie łopaty zyskiwały kątów dodatnich podczas ruchu tarczy w dół. Tarcza jest bardzo solidna bez luzów na kulce i o dziwo zastosowano w niej nawet wymienne łożyska. Jedynym minusem który zauważyłem to kulki zrobione jako jeden odlew. Nie mniej jednak są dobrze spasowane i gładkie. Tarcza ma możliwość korekty ustawień dla ułożenia popychaczy serw w pozycji 90st oraz 120st. Idźmy w górę. Górny mikser posiada 2 otwory. Zapewne są to otwory aby można było ustawić tryb lotów spokojnych oraz 3D. Ramka flybara wykonana została w całości z aluminium i muszę przyznać że wygląda rewelacyjnie. Głowica w całości na tle Belta CP prezentuje się dużo lepiej. Wygląda na solidniejszą a plastiki w niej zastosowane są bardzo dobrej (jak na ten poziom cenowy) jakości. Jedyną rzeczą, która mnie martwi przed oblotem tego modelu są dość miękkie gumki głowicy. Ale z tym sobie poradzimy.
zdjęcie niedostepne
Lećmy dalej...
Serwa w modelu falcona to AS100 i są chyba jego newralgicznym elementem. Serwa posiadają dość duże luzy ale jak będą się zachowywać w powietrzu to się okaże w niedługim czasie. Ułożenie serw również zaczerpnięto z Mini Titana. Ustawione są "pod kątem" do ramy modelu.
zdjęcie niedostepne

W modelu Art-Techa łoże silnika wykonano z aluminium aby zapewnić mu lepsze chłodzenie a sam w sobie jest dość duży i posiada opcję wymiany wału oraz dodatkową wentylację z góry. Pakiet montuje się na półce za pomocą gumki, dzięki czemu można dobrze wyważyć model. W zestawie z Falconem 450 Pro otrzymujemy mały rozmiarowo pakiet 3 cellowy o pojemności 1800mAh.
zdjęcie niedostepne

Jednak przejdźmy dalej do opisu budowy modelu. Zębatki są bardzo solidne i w porównaniu do Belta Cp są proste. Wirnik ogonowy Falcona napędzany jest paskiem a jego naprężenie można kontrolować dzięki śrubom imbusowym przy skrzyni belki ogonowej. Art-tech się postarał. Dzięki temu nie musimy odkręcać wszystkich śrub ze skrzyni ogonowej aby dobrze naciągnąć pasek.
zdjęcie niedostepne

Mechanika skoku łopat ogonowych jest dobrze rozwiązana a ślizgacz podparty jest w dwóch miejscach. Na okuciach ogonowych brak jest jakichkolwiek luzów. A popychacz ogonowy wykonany jest z włókna węglowego. Kolejny plus!
zdjęcie niedostepne

No i na koniec oględzin modelu, powiem coś o elektronice. W Falconie zastosowano 40 Amperowy regulator. Żyroskop z head lockiem AT-EG301 a wszystko to zostało magicznie "upchnięte" w podłodze modelu. Wygląda to dość ciekawie i sprawia, że cała konstrukcja jest bardzo sztywna.
zdjęcie niedostepne

Na podsumowanie budowy modelu chciałbym powiedzieć, iż jest on dużo lepiej wykonany niż każdemu znane śmigłowce ESKY a jego budowa jest nie tylko ciekawa ale i rozwiązana pomysłowo.

No dość już o modelu. Zobaczmy co jeszcze przygotował dla nas Art-Tech....

Jest to 6 kanałowe komputerowe radio EFLY-6CIII 2,4 Ghz i jest to chyba jedna z lepszych rzeczy która ucieszy każdego pilota. Aparatura posiada dość prosty wyświetlacz a wędrowanie po jej , na prawdę wielu przydatnych opcjach nie sprawia większych problemów. Ale o tym przed oblotem a teraz zobaczmy jak wygląda.
zdjęcie niedostepne

Radio jest dość duże i klockowate ale bardzo dobrze leży w dłoni a jego przełączniki są dokładnie przy palcach. Ponadto posiada wejście typu jack na podłączenie go z komputerem.

Do ładowania pakietu w zestawie otrzymujemy ładowarkę z balanserem o możliwości regulacji w zakresie 0,3A do 1A.
zdjęcie niedostepne

A tak cały zestaw prezentuje się razem.
zdjęcie niedostepne

Do zestawu dołączone są 2 instrukcje. Jedna od radia a druga od śmigłowca oraz zestaw akcesoriów takich jak: gumka do pakietu, statecznik poziomy, kilka śrubek, klucz imbusowy oraz opaski zaciskowe.

PODSUMOWANIE
Model Falcon 450 PRO to ciekawa alternatywa dla zmęczonych marką esky fanatyków latania. Model jest bardziej rozwojowy i stanowczo bardzo odstaje od jakości ESKY. Sam fakt posiadania w zestawie programowalnej aparatury, 40 Amperowego regulatora oraz carbonowych łopat, stawia ten model w czołówce śmigłowców RTF.

Przestrzegam wszystkich, że modele RTF należy dobrze sprawdzić i przejść przez etapy ustawiania od początku do końca aby uniknąć rozbicia przy pierwszym locie a co najważniejsze, zaopatrzyć się w porządny symulator i ćwiczyć do oporu.

Chciałbym osobiście podziękować firmie NITROTEK za udostępnienie modelu. Już niedługo zostanie zamieszczony film z oblotu tego śmigłowca.
Rexy:250,450,600N,700N. Sirocco, SM50E i wiele innych
------>SYMULATOR to PODSTAWA!<-------
Awatar użytkownika
Sebus
Stały bywalec...
Posty: 166
Rejestracja: 11-10-2010
Lokalizacja: Nowa Sól
Podziękował: 6 razy
Podziękowano: 40 razy

Postautor: Sebus » 31 sty 2011, o 00:52

private9 pisze:Jeżdzę na różne pokazy i zawody właśnie hobbystyczne po to żeby nie mieć kontaktów z kobietami, nieraz potrzebuję pogadać z ludzmi zakręconymi wirnikiem :D

Ale spoko, to tylko taka moja interpretacja.



Ty a kto z Kaską Łukasza tak nawijał w Rudzie :rotfl: ;d Sami byliście czy może z kobietą :P

Wydało się ! :masakra:
Rexy:250,450,600N,700N. Sirocco, SM50E i wiele innych
------>SYMULATOR to PODSTAWA!<-------
Awatar użytkownika
private9
Stały bywalec...
Posty: 210
Rejestracja: 25-02-2010
Podziękował: 4 razy
Podziękowano: 7 razy
Kontaktowanie:

Postautor: private9 » 1 lut 2011, o 22:51

Sebek, cicho :roll:
Pozdrawiam,
Arek.
Awatar użytkownika
Max S
Domownik forum...
Posty: 282
Rejestracja: 30-06-2010
Podziękował: 3 razy
Podziękowano: 17 razy

Postautor: Max S » 2 lut 2011, o 10:04

W Queensland zaczeli czyszczenie po powodzi a tu nastepna katastrofa sie zbliza dokladnie za 3 godziny najwiekszy cyklon w histori Australi przkroczy linie wybrzeza w polnocnej czesc Australi stan Queensland.
Cyklon jest kategori 5 najwyzej na skali, wiatr przcietna 300km/h stacje meteorologiczna na wyspach zniknely z ich powiezchni 7m fala z oceanu za atakowala brzeg na wyspach zblizonych do ladu teraz to czeka to miasta nadbrzezne ewakuowano dziesiatki tysiecy ludzi.
Cyklon o takiej sile i rozmiarach ponad 1000 km srednicy jeszcze nie zanotowano w histori tego kraju reszta ludnosci czeka z przerazeniem co dalej :( .
Cos sie pierdzieli z ta pogoda ostatnio na skale do tej pory nie spotykana :(
Maciek

TDR, T-Rex 800, 600-12s, 500
Flasher 500, CopterX 450, HK450, Kalt SB30
Futaba 12ZH, 10CH
Awatar użytkownika
Sebus
Stały bywalec...
Posty: 166
Rejestracja: 11-10-2010
Lokalizacja: Nowa Sól
Podziękował: 6 razy
Podziękowano: 40 razy

Postautor: Sebus » 2 lut 2011, o 18:23

private9 pisze:Sebek, cicho :roll:


Pno dobra dobra :P już nic nie mówię ;)
Rexy:250,450,600N,700N. Sirocco, SM50E i wiele innych
------>SYMULATOR to PODSTAWA!<-------
Awatar użytkownika
Luke Skywalker
Administrator
Posty: 515
Rejestracja: 21-02-2010
Podziękował: 53 razy
Podziękowano: 15 razy

Postautor: Luke Skywalker » 6 lut 2011, o 21:09

Cześć!
Ponieważ ostatnio mam "pod ręką" wagę niemowlęcą :rotfl: postanowiłem zważyć także Outrage'a. Oto wyniki:

Obrazek
3,3 kg w konfiguracji z bardzo ciężkim pakietem zbudowanym z czterech Rhino

Obrazek
A oto i sam kluchowaty pakiet: 850g !!!

Obrazek
Oryginalne Turnigy nie jest wiele lżejsze: 800g.

Oczywiście ze względu na dokładność wagi, masy należy traktować raczej jako przybliżone.

Zdrówka!
Luke
Outrage 550 ("Youngtimer")
JR DSX7

Drodzy Forumowicze! Ortografia nie gryzie!
Awatar użytkownika
AdamskY
Elita forum...
Posty: 674
Rejestracja: 05-07-2010
Lokalizacja: Ostróda
Podziękował: 68 razy
Podziękowano: 35 razy

Postautor: AdamskY » 6 lut 2011, o 23:07

jakie to pakiety?
Adam®
www.adam-rcmodel.eu
Awatar użytkownika
Luke Skywalker
Administrator
Posty: 515
Rejestracja: 21-02-2010
Podziękował: 53 razy
Podziękowano: 15 razy

Postautor: Luke Skywalker » 6 lut 2011, o 23:49

Turnigy 6S 5000 mAh 30 C i 4 x Rhino 3S 2550 mAh 40C (czyli łącznie 5100, 6S, 40C).
Ł.
Outrage 550 ("Youngtimer")
JR DSX7

Drodzy Forumowicze! Ortografia nie gryzie!
Awatar użytkownika
Gmeracz
Lider forum...
Posty: 2203
Rejestracja: 16-03-2010
Lokalizacja: UE
Podziękował: 78 razy
Podziękowano: 207 razy
Kontaktowanie:

Postautor: Gmeracz » 7 lut 2011, o 00:06

Teraz już wiem, skąd u ciebie ostatnio takie "niemowlęce" latanie... :juppi: :vhappy:
Od śmigła... Sławek
http://www.youtube.com/user/Vipcioo
Awatar użytkownika
Luke Skywalker
Administrator
Posty: 515
Rejestracja: 21-02-2010
Podziękował: 53 razy
Podziękowano: 15 razy

Postautor: Luke Skywalker » 7 lut 2011, o 09:15

Waga jest profi... proszę nie drzeć łacha.
Ł.
Outrage 550 ("Youngtimer")
JR DSX7

Drodzy Forumowicze! Ortografia nie gryzie!
Awatar użytkownika
Sebus
Stały bywalec...
Posty: 166
Rejestracja: 11-10-2010
Lokalizacja: Nowa Sól
Podziękował: 6 razy
Podziękowano: 40 razy

Postautor: Sebus » 8 lut 2011, o 00:27

Ramotny pisze:
Gmeracz pisze:Pamiętam ten film, jak na jakiejś stronie pokazali go wraz z filmem wypadku prawdziwego tego bombowca.




1:10 widać jak lotką korektę robił :( GOD BLESS HIM
Rexy:250,450,600N,700N. Sirocco, SM50E i wiele innych
------>SYMULATOR to PODSTAWA!<-------
Awatar użytkownika
Gmeracz
Lider forum...
Posty: 2203
Rejestracja: 16-03-2010
Lokalizacja: UE
Podziękował: 78 razy
Podziękowano: 207 razy
Kontaktowanie:

Postautor: Gmeracz » 10 lut 2011, o 18:33

Bartoszko pisze:Speed był łatwiejszy do lądowania, gdyż tylko po dotknięciu kołami pasa - natychmiast się przyklejał...
Teraz rozumiem skąd twoje upodobanie do samolotów z przednim kołem... Kiedy w końcu nauczysz się porządnie lądować? :hammer: :wow2: :vhappy: :rotfl:
Bartek... Powiedzmy szczerze... zawsze miałeś z tym jakieś jajca :vhappy:
Od śmigła... Sławek
http://www.youtube.com/user/Vipcioo
Awatar użytkownika
Bartoszko
Stały bywalec...
Posty: 240
Rejestracja: 25-02-2010
Podziękował: 10 razy
Podziękowano: 59 razy

Postautor: Bartoszko » 10 lut 2011, o 19:04

No to teraz mnie zdemaskowałeś.. :masakra: Owszem - lądowanie nie było moją mocną stroną.. :) Ale myślałem, że już Świat o tym zapomniał i obciach umarł.. A tu masz.. :mad2: Oj - żeby tylko się Luke nie dowiedział bo już ze mną nie wsziądzie.. A jak Ramotny to przeczyta, to też nagle nie będzie miał jak przyjechać do Kielc albo na EPBC jak przylecę na czynności Kolibrem..:)
Awatar użytkownika
Ramotny
Administrator
Posty: 3734
Rejestracja: 28-01-2010
Lokalizacja: 52°5'38''N 21°7'3''E
Podziękował: 316 razy
Podziękowano: 295 razy

Postautor: Ramotny » 10 lut 2011, o 20:47

już przeczytałem... :vhappy:
Pozdrawiam, Grzegorz
Mieć czy latać? Oto jest pytanie...
Awatar użytkownika
Gmeracz
Lider forum...
Posty: 2203
Rejestracja: 16-03-2010
Lokalizacja: UE
Podziękował: 78 razy
Podziękowano: 207 razy
Kontaktowanie:

Postautor: Gmeracz » 10 lut 2011, o 22:08

Bartek, rolka taśmy mak gajwera i pozamiatane... Dla nich oczywiście :juppi:
Ja czekam z niecierpliwością na relację z kasku Ramotniaka. Najlepiej jak Grześka posadzisz z tyłu a Luka obok. Będzie wszystko widać na filmie...
Grześ, Bartek jest dobrym pilotem, dobrze lata i jeszcze bardziej dobrze ląduje... :thumb: Więc będziecie w dobrych rękach :banana:
Od śmigła... Sławek
http://www.youtube.com/user/Vipcioo
Awatar użytkownika
Ramotny
Administrator
Posty: 3734
Rejestracja: 28-01-2010
Lokalizacja: 52°5'38''N 21°7'3''E
Podziękował: 316 razy
Podziękowano: 295 razy

Postautor: Ramotny » 10 lut 2011, o 23:06

Gmeracz pisze:Bartek, rolka taśmy mak gajwera i pozamiatane... Dla nich oczywiście :juppi:
Ja czekam z niecierpliwością na relację z kasku Ramotniaka. Najlepiej jak Grześka posadzisz z tyłu a Luka obok. Będzie wszystko widać na filmie...
Grześ, Bartek jest dobrym pilotem, dobrze lata i jeszcze bardziej dobrze ląduje... :thumb: Więc będziecie w dobrych rękach :banana:

Ja tez bardzo dobrze ląduję... :)
Pozdrawiam, Grzegorz
Mieć czy latać? Oto jest pytanie...
Awatar użytkownika
Bartoszko
Stały bywalec...
Posty: 240
Rejestracja: 25-02-2010
Podziękował: 10 razy
Podziękowano: 59 razy

Postautor: Bartoszko » 11 lut 2011, o 06:19

Gmeracz pisze:Bartek, rolka taśmy mak gajwera i pozamiatane... Dla nich oczywiście :juppi:


No tak.. Plan szatański, ale który koniec im unieszkoldliwić..? Ręce i nogi - sprawa oczywista, ale jednak mozna jeszcze zadbać o czystość kabiny i siedzeń.. :twisted:

No i na koniec coś dla spokojności.. Mój kolega z dość dużyma już nalotem powiedział kiedyś:
"..Jeśli pilot i pasażer po lądowaniu wychodzą o własnych siłach, to należy uznać, że lądowanie jest udane.." :)
Awatar użytkownika
Luke Skywalker
Administrator
Posty: 515
Rejestracja: 21-02-2010
Podziękował: 53 razy
Podziękowano: 15 razy

Postautor: Luke Skywalker » 11 lut 2011, o 08:36

Pozwoliłem sobie podzielić ten wątek ze względu na "niebezpiecznie rozwijający się offtop". Tu możecie jechać po mnie do woli :thumb:

Wasz Luke
Outrage 550 ("Youngtimer")
JR DSX7

Drodzy Forumowicze! Ortografia nie gryzie!
Awatar użytkownika
Gmeracz
Lider forum...
Posty: 2203
Rejestracja: 16-03-2010
Lokalizacja: UE
Podziękował: 78 razy
Podziękowano: 207 razy
Kontaktowanie:

Postautor: Gmeracz » 11 lut 2011, o 18:11

Lukaś, dobrze zrobiłeś bo dopiero zaczynamy się rozkręcać z Bartkiem he he...

Oooo właśnie... Bartek, może by tak Dynamita namówić i zabrać obydwu w tak okpiwanym przez ciebie paratandemie (zapomniałeś jak ze mną latałeś :hammer: ) i zrobić parę zwitek spirali upadkowej :juppi:
Albo lepiej... Pełny full-stall... Ojojoj... Aż mi ślinka cieknie... Jeszcze mi przyszedł do głowy b-stall, ale to chyba trochę za nudne tak spadać TYLKO pionowo :wow2: :thumb:
Od śmigła... Sławek
http://www.youtube.com/user/Vipcioo

Wróć do „Brudnopis”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości