Tamiya - XV-01
: 2 wrz 2014, o 17:09
Całość dostajemy w bardzo ładnym pudełku. Kompletnie do samodzielnego montażu. Musimy sobie podobierać wszystkie części z ramek z wtryskarki. Ale praca łatwa miła i przyjemna.
Ogólnei model wygląda tak:

W komplecie bardzo fajne felgi i opony Rally Block, niezbędne smary i takie tam pierdoły.
Wady:
- nie uszczelniony pasek- jest osłona ale g warta.
- Samemu trzeba kleić osłonę na zębatki
- Mało miejsca na elektronikę
- Pomimo osłon i zabudowy do miejsc gdzie ma się nie nasypać piasek i kamyczki na pewno nasypie się piasek i kamyczki (pakiet, elektornika)
- spadające sprężynki na dogbone'ach- trzeba kleić
Zalety
- Bardzo dobra jakość
- Mały promień skrętu
- Silnik z przodu
- Błotniki, które trochę zabezpieczają
- zaje**scie wysoki prześwit
- Super amorki
Mody
- Można zastosować (z niewielkimi przeróbkami) zębatki od Himoto
- Trzeba wszystko osłaniać, zaklejać itp

zaklejona przestrzeń na elektornikę- można zapomnieć o wiatraczkach
Do rally i tak trzeba budować własne inner- najlepsze z lexanu- nie kupowac tych cienkich tłoczonych sa do dupy.

silnik w dużej termokurczce i z kapturkiem na wtyczkę sensorów zrobioną z lexanu 0.5mm formowanego opalarką na pudełku od cygara

własny patent na osłonę dolnego mocowania amortyzatora


na razie tyle o tym
Ogólnei model wygląda tak:

W komplecie bardzo fajne felgi i opony Rally Block, niezbędne smary i takie tam pierdoły.
Wady:
- nie uszczelniony pasek- jest osłona ale g warta.
- Samemu trzeba kleić osłonę na zębatki
- Mało miejsca na elektronikę
- Pomimo osłon i zabudowy do miejsc gdzie ma się nie nasypać piasek i kamyczki na pewno nasypie się piasek i kamyczki (pakiet, elektornika)
- spadające sprężynki na dogbone'ach- trzeba kleić
Zalety
- Bardzo dobra jakość
- Mały promień skrętu
- Silnik z przodu
- Błotniki, które trochę zabezpieczają
- zaje**scie wysoki prześwit
- Super amorki
Mody
- Można zastosować (z niewielkimi przeróbkami) zębatki od Himoto
- Trzeba wszystko osłaniać, zaklejać itp

zaklejona przestrzeń na elektornikę- można zapomnieć o wiatraczkach

Do rally i tak trzeba budować własne inner- najlepsze z lexanu- nie kupowac tych cienkich tłoczonych sa do dupy.
silnik w dużej termokurczce i z kapturkiem na wtyczkę sensorów zrobioną z lexanu 0.5mm formowanego opalarką na pudełku od cygara

własny patent na osłonę dolnego mocowania amortyzatora
na razie tyle o tym