Po zdemontowaniu części oba zespoły trafiły jeszcze raz na wyważarkę i zostały poprawione.
zebatka.jpg
Sprzęgło z wiatrakiem tak samo wyważyłem.
Dziś po teście muszę stwierdzić że wibracje są i będą od silnika i tego nie zniweluje ale na pewno coś się zmieniło.
Nie wiem jak rozumieć ten wykres ale na obrotach jałowych mam taki poziom.
obr. jałowe.jpg
System nie zgłasza błędów.
Natomiast w zawisie widmo prezentuje się tak (to jaśniejsze tło)
zawis.jpg
Coś na pewno się zmieniło ze względu iż po 5 minutowym locie system system zgłasza tylko "Raised Vibration Level" oczywiście wielokrotnie.
Nie występują mocniejsze wibracje gdzie wcześniej system o nich informował a więc na +
Oczywiście gąbkę pod czujnikiem dalej mam sztywną o grubości 0,5mm.
Na próbę kolega Rafał użyczy kawałek takiej miększej gąbki która pójdzie pod czujnik żyroskopu
gąbka.jpg
Dalsze testy pokażą czy uda się wyeliminować te drgania na czujniku.