

No, ale po kolei:
ELEKTRONIKA:
- 2 silniki: RCX 1804 (2400KV *R) Micro Outrunner Brushless Motor (Clockwise)
- 2 silniki: RCX 1804 (2400KV) Micro Outrunner Brushless Motor (Anti-Clockwise)
- 4 regle: RCX 10A ESC Brushless Motor Speed Controller (G Series / Programed for Multicopter - SimonK Firmware)
- komplet śmigieł: 5x3" (3-Rotor) EPP5030 (*R) Counter Rotating Propellers (GM Series / CW / Black / 3pcs)
- komplet śmigieł: 5x3" (3-Rotor) EPP5030 Counter Rotating Propellers (GM Series / CCW / Black / 3pcs)
- kontroler: Hobbyking KK2.1.5 Multi-rotor LCD Flight Control Board With 6050MPU And Atmel 644PA
- rama: HobbyKing FPV250 Quad Copter A Mini Sized FPV Multi-Rotor (kit)
- pakiet: na razie testuje - na 1500mAh 3S model nadal wydaje się wyjątkowo lekki w powietrzu.
Fotki z budowy gdzieś podziałem, chociaz niewiele jest do pokazania, bo cała konstrukcja jest banalnie prosta i intuicyjna.
PIERWSZE WRAŻENIA:
1. Silniki i regle: Moc jest z nimi

2. Śmigła: Kruche, ale tanie i ładnie chodzą. W tym zestawie nie zmieniałbym bo nie mam pomysłu na lepsze rozwiązanie.
3. Kontroler: Bardzo ładnie trzyma. Zero wibracji, również w trybie stabilizacji. Prosty (żeby nie powiedzieć banalny), ale bardzo dobrze pełni swoją funkcję. Jesli ktoś nie planuje latać FPV to taki akuracik do wygibasów. Wcześniej latałem na wersji 2.1 (nie 2.1.5), na której tryb stabilizacji charakteryzował się dość nieprzyjemnyM zachowaniem modelu (drgania, szarpnięcia i takie taM). Tutaj tego nie czuć wcale. Ale ciężko jednoznacznie stwierdzić czy wynika to z poprawy kontrolera, czy z tego, że tamtem latał na większym quadzie... na zupełnie innej elektronice, śmigłach itd...
4. Pakiet: Model jest w fazie testów. Na razie miał kilka lotów na 1500mAh 3S, ale duży zapas ciągu i dynamika lotu świadczą, że chętnie zabierze ze sobą coś większego (testy niebawem)
5.Rama: No właśnie. Tutaj moje odczucia są mieszane. Jej zaletą jest wytrzymałość (kawał z niej kloca) i bezpieczna klatka dla kontrolera. Najwiekszą wadą jest natomiast waga (110 gram). Co prawda model tego nie czuje, ale wolałbym mimo wszystko coś z niej zdjąć i przełożyć do pakietu. Zawsze troche więcej latania... Do tego (na co nie spojrzałem przy zakupie) rozstaw na śrubki dopasowany jest do większych silników. Ja zamontowałem na trytki - tak na szybcika, ale nie traktuje tego jako rozwiązanie docelowe.
W locie wygląda to mniej więcej tak (choć ciężko mówić o ciekawym lataniu po garażu

Próbny lot Pawła:
Pierwsze próby wytrzymałości

Pomimo upadku na twarde uszkodziło się jedynie śmigiełko. Resztę załatwił pilot w kolejnej próbie

Byłem ciekawy jak zachowuje się kopter, gdy na jednym silniku w 3-łopatowym śmigłe pozostały 2 łopatki

Wyglądało efektownie, ale w rzeczywistości wyrwała się tylko trytka trzymająca silnik. Minuta naprawy i działał dalej

To na razie tyle. Niebawem trochę testów z obciążeniem, pakietami i moze filmy z pokładu.
Dodatkowo obmyślam własnie nowa ramę DIY, bo ta obecna jakoś mi nie leży.