Re: Jakei serwa do spaliny .50 lub .90
: 27 lis 2016, o 00:27
Ace RC na razie zostawię w raptorze. On jest lekki i na śmigłach 600 radzi sobie dobrze bardzo z tymi serwami.
Do 3D na poważnie to pewnie byłoby za mało.
To teraz może ktoś zechce mi podpowiedzieć jakie serwa do Voyagera JR Propo FlyBar w zależności od opcji. Będę wdzięczny.
Chcę powymieniać te serwa ze względu na przebieg no i ogon pocierpiał kilka lotów, bo żyroskop JR fabryczny
zaczął telepać nim.
Zamieniłem awaryjnie żyro na KDS800 i próby zdał, nawet bardzo dobrze, ale nie chcę na tym latać, bo to pewnie
krótka radość.
Smigłowiec waży 8,5 kg plus ładowność ponad 5kg. I tym nie robię i nie będę robił nic więcej niż latanie z obciążeniem lub bez.
Opcja pierwsza z żyrem klasycznym:
Dziś na ogonie ma fabryczne serwo JR DS8900G:
4,8V moment 3,5kg
szybkość 0,05s
A cyklika to, też fabryczne, JR DS 8401:
zasilanie: 4,8V-6V
prędkość: 0,19 sec/60 (przy 4,8V)
moment obrotowy (kg-cm): 11 kg (przy 4,8V)
wymiary: mm.
waga: 49 g.
tryby: plastik
Artja- z Twoich postów wnioskuję, że sprawdza Ci się na ogonie, jeśli dobrze zrozumiałem- Futaba S9254 ? Tylko ono jest na 4,8V a polecany BLS451 daje 10,5kg dopiero przy 6V więc tu muszę zasilać 6V.
Oraz Savox 1290- to jest mocniejsze(większa siła nie zaszkodzi choć niekonieczna), na 6V i niedrogie ale jak rozumiem sprawdzone?
Czy ten SAVOX zrozumie się z żyro spartan quark?
Opcja druga:
Zamiast klasycznego żyro włożenie Braina ale zostawienie FB.
Dlaczego takie założenie? Przy FB nie ma konieczności dokładania mocniejszych serw no i wymiany samej głowicy
W 800 to już znaczna kasa.
Brain ma tryb Autolevel, który potrzebny jest na dużą odległość i do misji z podwieszonym ładunkiem.
Oprócz Braina wchodzi w grę jeszcze naza H, z tym, że naza nie jest do spalin ze względu na wibracje,
i ewentualnie Pixhauk- to chciałbym najbardziej ale wiem, że raczej nie ogarnę.
Teoretycznie powinno to działać z FB ale pewnie nikt tego nie ćwiczył więc ta opcja pozostanie pewnie teoretyczna.
Do 3D na poważnie to pewnie byłoby za mało.
To teraz może ktoś zechce mi podpowiedzieć jakie serwa do Voyagera JR Propo FlyBar w zależności od opcji. Będę wdzięczny.
Chcę powymieniać te serwa ze względu na przebieg no i ogon pocierpiał kilka lotów, bo żyroskop JR fabryczny
zaczął telepać nim.
Zamieniłem awaryjnie żyro na KDS800 i próby zdał, nawet bardzo dobrze, ale nie chcę na tym latać, bo to pewnie
krótka radość.
Smigłowiec waży 8,5 kg plus ładowność ponad 5kg. I tym nie robię i nie będę robił nic więcej niż latanie z obciążeniem lub bez.
Opcja pierwsza z żyrem klasycznym:
Dziś na ogonie ma fabryczne serwo JR DS8900G:
4,8V moment 3,5kg
szybkość 0,05s
A cyklika to, też fabryczne, JR DS 8401:
zasilanie: 4,8V-6V
prędkość: 0,19 sec/60 (przy 4,8V)
moment obrotowy (kg-cm): 11 kg (przy 4,8V)
wymiary: mm.
waga: 49 g.
tryby: plastik
Artja- z Twoich postów wnioskuję, że sprawdza Ci się na ogonie, jeśli dobrze zrozumiałem- Futaba S9254 ? Tylko ono jest na 4,8V a polecany BLS451 daje 10,5kg dopiero przy 6V więc tu muszę zasilać 6V.
Oraz Savox 1290- to jest mocniejsze(większa siła nie zaszkodzi choć niekonieczna), na 6V i niedrogie ale jak rozumiem sprawdzone?
Czy ten SAVOX zrozumie się z żyro spartan quark?
Opcja druga:
Zamiast klasycznego żyro włożenie Braina ale zostawienie FB.
Dlaczego takie założenie? Przy FB nie ma konieczności dokładania mocniejszych serw no i wymiany samej głowicy
W 800 to już znaczna kasa.
Brain ma tryb Autolevel, który potrzebny jest na dużą odległość i do misji z podwieszonym ładunkiem.
Oprócz Braina wchodzi w grę jeszcze naza H, z tym, że naza nie jest do spalin ze względu na wibracje,
i ewentualnie Pixhauk- to chciałbym najbardziej ale wiem, że raczej nie ogarnę.
Teoretycznie powinno to działać z FB ale pewnie nikt tego nie ćwiczył więc ta opcja pozostanie pewnie teoretyczna.