Re: I znów Hobby City..
: 12 mar 2011, o 08:47
Owszem @Artu. ja się z tym spotkałem właśnie w trakcie realizacji zamówienia zbiorowego. Wtedy sprawa tyczyła się trzech kompletów łopat do "450-ki" dla jednego z forumowiczów. Sprawa owych łopat spowodowała opóźnienie paczki dla kilku osób..
Sprzedali łopaty które były na stanie, ale nie mogli wysłać paczki przez kilka dni. Po mojej interwencji okazało się, że łopat nie było wcale.. W międzyczasie jeden z pracowników nakłamał, że przesyłka już wyszła od nich i nie wie co się dzieje.. Nawet podał numer przesyłki!
(jak się później okazało - przesyłki o TAKIM numerze nigdy nie było..)
Jak się okazało, przesyłka wcale nie wyszła.. No i zwrócilem się (po odpowiednim okresie oczekiwania na choć pół maila z wyjaśnieniem) do PayPal. I wyobraź sobie, że na drugi dzień po interwencji, dostałem maila z przeprosinami i informacją, że nie mają tych łopat i to było przyczyną wstrzymania wysyłki i zaproponowali to co i tobie.. Zgodziłem się na rozwiązanie z pominięciem tych nieszczęsnych łopat a przesyłka po tej interwencji doszła w około 10 dni, ale już innym numerem nadani niż ten, który byl deklarowany przez spraedawcę "Ivy"..
Oni kasy nie zwrócą w żaden sposób, jedynie możesz mieć coś w rodzaju "nadpłaty" w postaci punktów bonusowych. To też dobre rozwiązanie.. Dla tego radzę Ci zrezygnować z części zamówienia ( z przedmiotów, których aktualnie nie ma), albo napisac o zamianę brakującego towaru na inny o podobnej cenie i wadze..
A z punktami bonusowymi - UWAGA! - Lepiej je pilnuj.. I dalej o HC:
- Po tej niechlubnej transakcji pozostało mi trochę tych bonusowych punktów. (Brak łopat i rezygnacja z nich wygenerowały jakiś tam bonus (ale i tak za brak lopat i przedpłatę zrobioną przez kolegę -musiałem różnicę zwrócić,) - plus punkty które miałem wcześniej). Upatrzyłem sobie jakiś drogi przedmiot (chyba JR'a - już nie pamiętam) i zasymulowałem zakup, by zobaczyć ile przyjdzie mi zapłacić.. Wliczyłem w to swoje punkty bonusowe,.. Gdy z zamówienia zrezygnowałem okazalo się, że PUNKTÓW BRAK..
Po dość rozległej czasowo wymianie argumentów - przywrócili mi te punkty.. Wielka łaska..
Tak więc - jeśli masz jakieś punty, to przy "symulowaniu" zakupu - nie doliczaj ich, bo możesz je stracić..
Sprzedali łopaty które były na stanie, ale nie mogli wysłać paczki przez kilka dni. Po mojej interwencji okazało się, że łopat nie było wcale.. W międzyczasie jeden z pracowników nakłamał, że przesyłka już wyszła od nich i nie wie co się dzieje.. Nawet podał numer przesyłki!
![Bardzo szczęśliwy :D](./images/smilies/icon_e_biggrin.gif)
Jak się okazało, przesyłka wcale nie wyszła.. No i zwrócilem się (po odpowiednim okresie oczekiwania na choć pół maila z wyjaśnieniem) do PayPal. I wyobraź sobie, że na drugi dzień po interwencji, dostałem maila z przeprosinami i informacją, że nie mają tych łopat i to było przyczyną wstrzymania wysyłki i zaproponowali to co i tobie.. Zgodziłem się na rozwiązanie z pominięciem tych nieszczęsnych łopat a przesyłka po tej interwencji doszła w około 10 dni, ale już innym numerem nadani niż ten, który byl deklarowany przez spraedawcę "Ivy"..
Oni kasy nie zwrócą w żaden sposób, jedynie możesz mieć coś w rodzaju "nadpłaty" w postaci punktów bonusowych. To też dobre rozwiązanie.. Dla tego radzę Ci zrezygnować z części zamówienia ( z przedmiotów, których aktualnie nie ma), albo napisac o zamianę brakującego towaru na inny o podobnej cenie i wadze..
A z punktami bonusowymi - UWAGA! - Lepiej je pilnuj.. I dalej o HC:
- Po tej niechlubnej transakcji pozostało mi trochę tych bonusowych punktów. (Brak łopat i rezygnacja z nich wygenerowały jakiś tam bonus (ale i tak za brak lopat i przedpłatę zrobioną przez kolegę -musiałem różnicę zwrócić,) - plus punkty które miałem wcześniej). Upatrzyłem sobie jakiś drogi przedmiot (chyba JR'a - już nie pamiętam) i zasymulowałem zakup, by zobaczyć ile przyjdzie mi zapłacić.. Wliczyłem w to swoje punkty bonusowe,.. Gdy z zamówienia zrezygnowałem okazalo się, że PUNKTÓW BRAK..
![Zaszokowany :shock:](./images/smilies/icon_eek.gif)
Po dość rozległej czasowo wymianie argumentów - przywrócili mi te punkty.. Wielka łaska..
Tak więc - jeśli masz jakieś punty, to przy "symulowaniu" zakupu - nie doliczaj ich, bo możesz je stracić..