Strona 35 z 36

Re: Odp: Blade 300 X - kilka rad na dobry start

: 9 lis 2014, o 07:57
autor: SeKLeS
Można przy krecie złamać szpindla?
Chyba materiał jakiś nie ten teges.

Re: Blade 300 X - kilka rad na dobry start

: 9 lis 2014, o 09:41
autor: Luki35
Pierwszy raz zamontowałem zamiennik od Lynxa - myślałem , że będzie mocniejszy - tak producent pisał... Jak widać - nie był :mrgreen:
No nic, czas jakieś zamówienie puścić. ...

Ps. Wziąłem na w/w pokaz żonę. Pierwszy pakiet gadała przez komórkę mi za głową. Gdy wylądowałem i zacząłem wymieniać, zdziwiła się i myślała, że to już koniec i idziemy . Ja na to , że jeszcze 3 pakiety mam. Ona, że zimno jej. ALe mimo tego odpaliłem maszyne, by 3 minuty później rozbić :mad2:

Nigdy wiecej już jej nie biorę ze sobą. Dzieciaków także .

Re: Blade 300 X - kilka rad na dobry start

: 9 lis 2014, o 09:56
autor: Kenobi36
Przecież mówiła że koniec, było się słuchać Żony :D

Re: Blade 300 X - kilka rad na dobry start

: 9 lis 2014, o 13:04
autor: wojtekr
Ona wiedziala

Re: Blade 300 X - kilka rad na dobry start

: 9 lis 2014, o 13:40
autor: Don Mirson
Albo emitowała złe moce na model. Mysle, ze one potrafia to robic nawet na odleglosc ;)

Re: Blade 300 X - kilka rad na dobry start

: 10 lis 2014, o 03:51
autor: SeKLeS
Początki najlepiej bez widowni - sama prawda. Jak ktoś patrzy to mi nie idzie i koniec. Ale fajnie pojechać na lotnisko, spotkać się z innymi, maszyny w locie oglądać. Dziś w Nagladach spotkałem wreszcie jednego zapalonego heli pilota! :D

Re: Blade 300 X - kilka rad na dobry start

: 21 lut 2015, o 17:38
autor: Luki35
Powróciłem do hobby. Krótki test po naprawie. Lekko wiało, ale co tam :mrgreen:


Re: Blade 300 X - kilka rad na dobry start

: 23 lut 2015, o 14:00
autor: Don Mirson
Fajnie ze wrociles! W miedzy czasie zaczalem latac helikami w koncu ;)

Re: Blade 300 X - kilka rad na dobry start

: 19 mar 2015, o 17:52
autor: Luki35
Kiedy wymienic pasek?
Jak pęknie - to wiadomo :)

Ale jakaś prewencja by do tego nie dopuscic jest?
Dzis gdy skonczylem latac,zobaczylem,ze pasek tuz za zebatka glowna,wyszedl z jednej mańki na zewnatrz tych malych obracajacych sie koleczek na wlocie do belki ogonowej. Ciekawe ile tak latalem btw...? :hammer: :mrgreen:

Re: Blade 300 X - kilka rad na dobry start

: 20 mar 2015, o 17:31
autor: Luki35
Ponawiam pytanie

Re: Blade 300 X - kilka rad na dobry start

: 20 mar 2015, o 17:32
autor: Don Mirson
Ja nie wiem, ale paski tlsa na tyle tanie ze na Twoim miejscu bym zmienił i tak już prewencyjnie.

Re: Blade 300 X - kilka rad na dobry start

: 20 mar 2015, o 17:40
autor: Luki35
No tak,ale jakis okres to ma zanim pęknie? Czy ja wiem, czy az tak dlugo latam na tym pasku? Sporo garazowal model...
Ogladacie jakos ten pasek pod kątem parcenia,czy mikropęknięć?
Dodatkowo zastanawiam sie,jak przelazl przez to male koleczko..? Pewnie za duzy luz,co?

Re: Blade 300x

: 16 maja 2015, o 08:26
autor: Luki35
Wczoraj polatałem na nowych pakietach, HK :
http://www.hobbyking.com/hobbyking/stor ... ouse_.html

Oczywiście na wstępie musiałem rozbebeszyć tę wtyczkę XT60, bo regiel Bladego ma EC3. Ale mam fajny i prosty patentna to: po prostu niszczę obcęgami XT60 , a następnie , te goldy miedziane ( czy jak to tam sie nazywa ;-) ) daję w podwójną folię termokurczliwą i mam osobne goldy, które się zajefanie trzymają we wtyczce EC3
#patentroku :swir:

Trochę sie bałem, że baterie mogą być za długie, ale w sumie , mimo,że na stonce jest że mają 78 mm , to tak na prawdę sama bateria ma gdzieś ok 74 mm. Fajnie sie ładują - jak to nowe - ładowarka nie zamula za długo i nie balansuje w nieskończoność ;-)
Wylatałem je wczoraj - każdy ok 6,5 min lotu na stunt i potem jakiej 30 sekund lądowanie. Po lotach, po podłączeniu do ładowarki pakiety miały na starcie ok 11,2 V ( nie sprawdzałem napięcia na poszczególnych celach ).

Zobaczymy, co przyszłość pokaże, ale na razie pakiety sa oki.

Ps. Co do moich lotów, to postaram się w końcu obrócić na dupę - to wyzwanie na przyszłość :dance:

Re: Blade 300x

: 2 cze 2015, o 11:53
autor: Luki35
Tak wróce do pytania sprzed kilkudziesięciu stron:

Jak ustawić krzywe gazu i kątów w idlu?
Czy krzywe kątów jak mam ustawione 0-25-50-75-100 przy gazie dajmy na to 85% pozwoli mi się obrócić na "dupę" , czy musze inaczej krzywa kątów skonstruować?

Re: Blade 300x

: 2 cze 2015, o 11:58
autor: donia
Pytanie jest takie czy ta Twoja krzywa oznacza że masz kąty ujemne czy nie, bo z kolei to warunkuje czy utrzymasz się na tej dupie czy będziesz w dupie.

Re: Blade 300x

: 2 cze 2015, o 12:10
autor: Luki35
Obrazek

Nie wiem. Raczej powinny być też ujemne. Jak daję w holdzie np. w połowie, to dając na dół - łopaty skręcają sie w jedną, a dając do góry w dróga stone przy takich samych ustawieniach dla holda jak dla stunta.

Ps. A może inaczej sie to zachowywać??
Ps. Sorki, jak laik ze mnie wyłazi...ale w końcu laik ze mnie nadal :)

Re: Blade 300x

: 2 cze 2015, o 13:05
autor: donia
Chodzi o to że sama krzywa opisana 0-100 nie mów nic o kątach wiec wolałem się upewnić. Zatem jeśli masz przy tej krzywej pełen zakres kątów od -12; 10 czy ile tam wtym Bladym jest do + 12; czy 10 to po przewrotce na plecy nie będzie problemu. Na pytanie czy Ty sobie dasz radę, musisz sobie odpowiedzieć sam.

Re: Blade 300x

: 2 cze 2015, o 13:47
autor: Luki35
Ja tez sie wolę upewnić, więc może ktoś jeszcze sie wypowie, w kwestii tego mojego modelu.

Re: Blade 300x

: 2 cze 2015, o 14:13
autor: przemek
Ale tu już nie ma za dużo do dodania, Donia powiedział Ci w zasadzie wszystko.
Kąty na łopatach musisz sprawdzić sam bo tego nikt Ci nie wywróży. Jeśli w idlu w punkcie 0 czyli drążek gazu na samym dole masz te -10/-12, a w punkcie 100 z drążkiem na samej górze +10/+12 to tak, heli będzie mógł latać "na dupie".
Tylko trzeba aby umić go utrzymać ;)

P.S. Dlaczego na holdzie masz ustawione 10%?

Re: Blade 300x

: 2 cze 2015, o 14:17
autor: Luki35
przemek pisze:
P.S. Dlaczego na holdzie masz ustawione 10%?


A skąd mam wiedzieć? :juppi:

Zapytaj tworców instrukcji Bladego.
Ps. Btw. ale i tak silnik nie kręci jak dam na hold.