A dokładnie , czy u Was także w opcji gear(normal) zanim rozkręcicie wirnik, tarcza (głowica) jest przechylona w tył? U mnie tak jest własnie. Gdy dam na F mode ( stunt) , to w dla zerowego położenia - głowica jest w tył przechylona, dla ok 50 % jest w poziomie i gdy dam na 100 % przechyla się w przód....
Jeszcze co do ustawień...
Skupmy się na krzywych gazu i kątów dla normala (do stunta do mi jeszcze daaaaaaaaaaaaaaleko) :
Mam ustawione tak:
gaz
0-25-50-60-70
kąty
30-40-50-75-100
Tak sie zastanawiam, patrząc na zachowania helika...No bo tak: daje gaz nic, coraz więcej nic...później coś się zaczyna dziać i gdy wówczas dodam więcej (a żywopłot nie jest zbyt blisko


Jakieś rady (oprócz taj najważniejszej, by na większej polance trenować) ? Może coś pozmieniać w ustawieniach obu krzywych, czy poczekać do lotów w korzystniejszej scenerii??
Ustawienia

Ad. pkt. E - tego w sumie nie ustawiałem i nie wiem jak jest ustawione... Ruszać coś te pkt końcowe dla serwa ogonowego? Jeśli tak , to w jakiej pozycji je poustawiać? NIe mam wiedzy w tym temacie. ..
Ad. pkt. G i A - tu też mam lekki dylemacik co i czy ustawiać cosik inaczej przy takim, a n ie innym zachowaniu mojego helika..?


