wojtekr pisze:jakaś modyfikacja tłumika, ewentualnie wyciszanie obudowy silnika ale i tak musisz zostawić otwarty cylinder i głowicę.
Kowal pisze:To są zwykłe dwusówy. Możesz kombinować z tłumikiem samoróbką, z tych standardowych raczej dużo nie wyciśniesz, ale w sumie to po co Ci cicho?
wojtekr pisze:e nie warto, silnik benzynowy jest słaby a jak wyciszysz to w ogóle już będzie lipia. Do czego chcesz to wsadzić do Aeolusa? To rozleci się rama.
Poczytaj o takim silniku GT15HZ
http://www.os-engines.co.jp/2013/131220/
wojtekr pisze:e nie warto, silnik benzynowy jest słaby a jak wyciszysz to w ogóle już będzie lipia. Do czego chcesz to wsadzić do Aeolusa? To rozleci się rama.
Poczytaj o takim silniku GT15HZ
http://www.os-engines.co.jp/2013/131220/
Artja pisze:Z mocą jest tak jak Wojtek napisał. Do tego należy sobie zadać pytanie do czego ten helik ma służyć? Żeby latać hardkorowe 3D potrzeba obrotów, a wtedy nie ma zmiłuj, musi być głośno. Z kolei duża moc gassera to silniki dużej pojemności, duży silnik=masa, a wtedy raczej nici z hardkora na benzynie.
Wyciszyć spalinę? Nie da się i basta. Można co najwyżej typami tłumików modyfikować nieco tonację pierdzenia, alternatywnie rozważyć silniki turbinowe żeby mieć odgłosy bliższe realizmowi.
wojtekr pisze:elektryk i 2h lotu - pozazdrościć
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości