PiotrS pisze:Moja X3 jest zdecydowanie głośniejsza od X3 Adama. Koledzy z Pałacowej zaczęli robić sobie z mojego modelu żarty (wiadomo Wyznawcy Protosa ), więc zacząłem szukać przyczyny głośniejszego modelu.
Okazuje się, że silnik gwiżdże. Sam bez żadnych zębatek.
Poza gwizdem nie ma innych niepokojących objawów.
Tak czy inaczej zaczynam przymierzać się do wymiany łożysk.
Czy ktoś wie jakie łożyska siedzą w środku?
Jak rozebrać silnik? Nie widzę żadnego robaczka, ale są 3 wkręty od góry (dołu?).
Z góry dziękuję za wszelką pomoc.
PiotrS pisze:Ja tam się mogę przyzwyczaić. W zasadzie już jestem przyzwyczajony, ale mam lożę szyderców za plecami
PiotrS pisze:daj linka jakiegoś
Kenobi36 pisze:Dostawa dotarła.
Kula pisze:Ja stawiam że to wentylacja silnika tak gwiżdże. Zrób prosty test. Oklej okna na korpusie silnika taśmą (tak żeby jej nie zerwało) żeby nie było przelotu i rozpędź silnik. Jak będzie gwizdał tak samo to łożyska, jak inaczej to wentylacja i musisz się przyzwyczaić
telemaniak pisze:Ja tego silnika nie rozbierałem, ale podepnę się pod temat bo mam do wymiany łożysko w Scorpionie 2520. Może ktoś przerabiał ten temat? Jakie alternatywne do oryginalnych łożysko warto rozważyć, oraz jakim narzędziem zdejmujemy ten mały pierścień segera który blokuje oś? Są w ogóle takie małe szczypce? (nie chcę uszkodzić tego próbując zdjąć pierścień domowym sposobem)
Wróć do „Silniki elektryczne i akcesoria”
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości