cześć,
z jakiego powodu silnik może się grzać na obrotach jałowych (1800rpm) jak i w lajtowym locie (bardzo lajtowym)?
Niestety nie mam pirometru pod ręką, ale temperatura jest ok 70stopni. Można tylko na 1sek ręką go dotknąć. Regiel zimny.
No.of Stator Arms 12
Magent Poles 10
Motor Wind 3.5T/△
Motor Wire 13×0.35mm
Motor KV 1080
No-Load current(Io/10v) 3.5A
Motor Resistance(RM) 0.0076 Ohms
Max Continuous Current 95A
Max Continuous Power 2350W
Weight 308g
Max Lipo Cell 6s
Peak Current 125A/5s
Peak Continuous Power 2850W
Zasilany z regla HW 120A Platinium. Obroty 1800 z governora Brainowego. Timing 15deg jest fabrycznie na reglu, przy tym był jeszcze cieplejszy, zszedłem do 7deg. Może trzeba iść z nim w górę, powyżej 15deg?
Czy może być gorący bo np. pinion jest za blisko koła zębatego
?