Kula pisze:Ja już wróciłem do tego biznesu, to wtrącę swoje 3 grosze
Fajnie że wraca P500 ale szkoda że nie jest poprawiony. To fajny model, ale pinion wytrzymuje 50 lotów, one way przeważnie nie działa więc mimo wielkości autosy są bardzo słabe. Fajne by było gdyby wyszedł taki na 2 paski.
Wysłane z mojego SM-N960F przy użyciu Tapatalka
Aluminiowy pinion MSH wycierał się bardzo szybko a zaostrzone zęby niszczyły pasek. To zjawisko było spowodowane małą szerokością paska (5 mm).Carson pisze:Kula pisze:Ja już wróciłem do tego biznesu, to wtrącę swoje 3 grosze
Fajnie że wraca P500 ale szkoda że nie jest poprawiony. To fajny model, ale pinion wytrzymuje 50 lotów, one way przeważnie nie działa więc mimo wielkości autosy są bardzo słabe. Fajne by było gdyby wyszedł taki na 2 paski.
Wysłane z mojego SM-N960F przy użyciu Tapatalka
Co masz na mysli pisząc, ze pinion wytrzymuje 50 lotow? Jak sie to obiawialo? Zęby sie wycieraly? Chodzi mi po glowie wiekszy model i nie ukrywam, ze rozwazam tez ta nowa 480 ale jesli mam co 50 lotow (co to jest 50 lotow - kilka wypadow na ląke) wymieniac piniona, ktory kosztuje 50 zł to tak srednio mi sie widzi taka zabawa
PiotrS pisze:Dużej różnicy między X360 a P480 nie będzie.Tzn. będzie, ale bez mega łoł.
Bierz XL 550. Black Friday idzie
Kula pisze:Aluminiowy pinion MSH wycierał się bardzo szybko a zaostrzone zęby niszczyły pasek. To zjawisko było spowodowane małą szerokością paska (5 mm).
Jak latałem ostro to generalnie pinion był wymieniany co 50-60 lotów. Trochę lepsza sytuacja była jak Danielus przewinął mi silnik na niższe KV. Mogłem zamontować pinion 16T-17T zamiast 15T i wytrzymywal trochę dłużej.
Ogólnie absolutnie genialny model jeśli możesz zaakceptować te dwie wady (pinion + brak możliwości robienia autosa).
Wysłane z mojego SM-N960F przy użyciu Tapatalka
SeKLeS pisze:Oj Kula, straszyć ludzi nieładnie. Aby ten pinion zużyć w kilkadziesiąt lotów, trzeba chyba pasek napinać jak struna i naqrwiać helikiem jak zły szerszeń. Tak mogło być w Twoim przypadku, czy Tyminy (widziałem kiedyś na pałacowej co wyprawiał protosem). U mnie pinion 14T (malutki) wciąż ten sam i nieco tylko jest wytarty. Tak więc nie wszędzie i u każdego będzie tak samo.
Nie zmienia to faktu, że teraz bym chyba 480tki nie kupił. Jakoś mi w ogóle marka zbrzydła, a protos jakby trochę zawiódł. Chodzi mi po głowie logas, nawet 400tka, coby protosa zastąpić i zostać przy łopatach 470mm...
Wysłane z mojego SM-A510F przy użyciu Tapatalka
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości