mwx pisze:Może dlatego że moje spaliny się nie trzęsą
mwx pisze:Albo dlatego że jak blok osiągnie 140'C to w środku jest już tyle że tłok powoli wylatuje przez wydech w kawałkach.
Jakby podstawa silnika bldc osiągała takie temperatury to magnesy szybko powiedziałyby "nara" swojemu magnetyzmowi.
żeby w razie kreta urwał się bez dewastacji korpusu silnika? A jak potem wykręcasz resztki?mwx pisze:Nie dowalam nie wiadomo jakim momentem, bo zawsze nacinam śrubki na 1/3 średnicy w miejscu w którym jest łączenie tłumika z korpusem silnika, w wiadomym celu.
aikus pisze:Ale zawsze mam problem, zeby takie dlugie sruby znaleźć a gwintowanych prętów z nakrętkami z dwoch stron jakoś nie bardzo chce uzywać...
mwx pisze:Nie miałem jeszcze okazji wykręcać po glebie ale kilka razy urwałem śrubki przez zbyt mocne dokręcanie.
Nie ma najmniejszego problemu z usunięciem śruby - wypada sama z siebie z obu stron. W korpusie ani w tłumiku nie ma gwintu - otwory są przelotowe a całość trzyma się dzięki nakrętkom.
OS105 fabrycznie ma gwinty w korpusie ale ja je przewiercam i stosuje długie śruby. Tak chyba wszyscy robią z resztą...
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości