Przymierzam sie powoli do przegladu / remontu / usprawnienia mojego Raptora przed kolejnym sezonem, w ktorym mam zamiar troche wiecej nim latac.
Wszystko juz mam z grubsza zaplanowane i pozostaje tylko instalacja paliwowa.
Chce profilaktycznie powymieniac wezyki, bo widze w jakim stanie sa te na zewnatrz i po tym wnioskuje ze w srodku... no moze tragedii nie ma, ale wypada wymienic.
NIestety zeby to zrobic bede musial sie zmierzyc z raptorowa konstrukcja armatury, czyli plastikowy korek, wcisniety na wcisk w gumowa uszczelke i to wszystko razem na wcisk w otwor zbiornika.
Prawie na pewno tym razem juz gumowe uszczelki tego nie przezyja.
Na pewno od poczatku nie byla to konstrukcja ktora mi sie podobala.
Ale na przyklad taka armatura:
http://www.modelemax.pl/product_info.ph ... s_id=15843czyli typowa, porzadna armatura do zbiornika paliwowego sie nie nada, bo nie wejdzie w otwor. To jest do otworu 16mm a w Raptorze jest moze z 10.
No i nie wiem... nei wiem... Co robic?
Jak to robia inni wlasciciele Raptorow? Bo jestem pewien ze wszyscy maja z tym problem...
Co robic? Wymienic caly zbiornik na jakis typowy? Ale problem dotyczy tez zbiornika wyrownawczego... Jego tez wymienic?
Czy moze rozwiercic otwory tak zeby te typowe korki zaczely pasowac?
A moze poprostu jakos cos kombinowac? Kupic zwykly gumowy korek w aptece? Uszczelniac silikonem?