Re: Silnik - O.S. 55HZ
: 21 mar 2019, o 00:03
Nie demonizowałbym. Te pękające korbowody to raczej domena silników z ZSRR albo jakichś tańszych z CHRL. Spinki sworznia lecą jak ktoś je nadwyręży przy montażu/demontażu, albo z powodu korozji. Przy corocznym przeglądzie wystarczy je dokładnie obejrzeć albo dla pewności zmienić i delikatnie włożyć - nie kosztują dużo. Pękające tłoki czy zapieczone pierścienie to efekty przegrzania - na to nic się nie da poradzić.
Każdy silnik IC wymaga serwisowania.
OSy (generalnie, nie tylko śmigłowcowe) wymagają go bardzo mało w porównaniu do innych wynalazków - są dobrze zrobione z porządnych materiałów i nie są tak dziko wysilone jak niektóre inne.
Każdy chciałby mieć moc Novarossi, ale nikt nie chciałby go serwisować, więc są mało popularne
Każdy silnik IC wymaga serwisowania.
OSy (generalnie, nie tylko śmigłowcowe) wymagają go bardzo mało w porównaniu do innych wynalazków - są dobrze zrobione z porządnych materiałów i nie są tak dziko wysilone jak niektóre inne.
Każdy chciałby mieć moc Novarossi, ale nikt nie chciałby go serwisować, więc są mało popularne