Strona 1 z 8

Gaui X3L

: 9 lip 2015, o 09:23
autor: PiotrS
Ciekawa rama się pokazała:
http://www.lynxheli.com/product_info.ph ... s_id=25086
Obrazek

Teraz bez problemu da się założyć większe pakiety do X3. Do łopat 380 mm będzie jak znalazł ;)

Tylko ta cena hmm

Re: Nowa rama do Gaui X3 - na większe pakiety?

: 9 lip 2015, o 09:30
autor: Kula
No... i Gaui wygląda teraz jak T-Rex 450... hehe. I to wersja sport na pasek.

Re: Nowa rama do Gaui X3 - na większe pakiety?

: 9 lip 2015, o 09:45
autor: telemaniak
Też sobie niszę znalazłem na rynku :) Teraz wszyscy przerabiają ramy X3ek a Lynx to już nawet dwa razy, heheh :)

Re: Nowa rama do Gaui X3 - na większe pakiety?

: 9 lip 2015, o 10:04
autor: PiotrS
Poprzednia wersja ramy Lynxa nic nie wnosiła do tematu.

Re: Nowa rama do Gaui X3 - na większe pakiety?

: 10 lip 2015, o 06:41
autor: telemaniak
W tej nowej ramie to pakiety większe i owszem wejdą ale z rozmiarem regla będzie trzeba uważać... :)

Re: Nowa rama do Gaui X3 - na większe pakiety?

: 10 lip 2015, o 08:05
autor: PiotrS
HW 50A V3 powinno wejść bez problemu. Jest węższy od szerokości ramy.

Gaui X3L

: 9 paź 2016, o 00:20
autor: Galo82
Witam,

Jak gdzieś tam obiecałem, kilka migawek z budowy modelu.
Schodzi się jak lego, jeden problem - instrukcja zaleca orczyki 13,5mm te łamliwe z tarota są krótsze, można ich użyć ? Jakie inne
Można zastosować ?

Obrazek
Obrazek
Obrazek

No i przymiarki Budy:

Obrazek

Re: Gaui x3l - relacja z budowy

: 9 paź 2016, o 06:28
autor: PiotrS
ja na nich latam, na tych niebieskich

Re: Gaui x3l - relacja z budowy

: 9 paź 2016, o 08:15
autor: kubacki
Obrazek[/url]
Popraw te węglowe dystanse czy jak to zwał, mają być na serwie a nie pod

Re: Gaui x3l - relacja z budowy

: 9 paź 2016, o 22:02
autor: Galo82
Dzięki Kubacki, już poprawione. Jedyne na co można narzekać to instrukcja.. trzeba mieć nieco doświadczenia , i etapy poukładać sobie samemu.. osłony na belkę nie ma co zakładać bez ustawienia ogona i fbl, dostęp do popychacza ogona żaden, ale pokusiłem się o spasowanie. Jutro porobie trochę zdjęć. Dziś mało czasu miałem

Obrazek

Re: Gaui x3l - relacja z budowy

: 9 paź 2016, o 22:50
autor: PiotrS
kubacki pisze:Popraw te węglowe dystanse czy jak to zwał, mają być na serwie a nie pod


Albo wywal je w ogóle. Z osłony belki też możesz spokojnie zrezygnować, tylko podpory ogona w zamian załóż.

Re: Gaui x3l - relacja z budowy

: 10 paź 2016, o 08:21
autor: Kula
Osłona belki wygląda ładnie, ale niestety przez nią ogon trzyma dużo gorzej w fikołkach 3D, szczególnie w lejkach (przez jej potężną powierzchnię boczną). Jeśli latasz postępowo, to nie będzie przeszkadzało.

Re: Gaui x3l - relacja z budowy

: 10 paź 2016, o 08:56
autor: Galo82
Witam, stoje przed wyborem zębatki czy 12T będzie dla mnie ok ?? silnik 1860kv

Z belki nie zrezygnuje narazie, to był jeden z powodów, dla którego wziąłem x3l :), póki co interesują mnie tylko loty postępowe, na akrobacje może kiedyś przyjdzie czas, napewno nie teraz :)
Akro heli, jest dla mnie trochę nierzeczywiste, ale z czasem pewnie zmienię zdanie :)
Tak czy inaczej za cienki jestem :)

Re: Gaui x3l - relacja z budowy

: 10 paź 2016, o 09:12
autor: pkali
12t powinno Ci wystarczyć nawet do łopat 360.

Re: Gaui x3l - relacja z budowy

: 10 paź 2016, o 09:35
autor: Galo82
Tyle że ja mam 380..

Re: Gaui x3l - relacja z budowy

: 10 paź 2016, o 09:42
autor: pkali
A jakie masz do niego pakiety?

Re: Gaui x3l - relacja z budowy

: 10 paź 2016, o 10:40
autor: Galo82
będę miał 6s 1800mah gens 45c

Re: Gaui x3l - relacja z budowy

: 10 paź 2016, o 10:43
autor: pkali
Zostaw 12t.

Re: Gaui x3l - relacja z budowy

: 10 paź 2016, o 11:17
autor: Kula
Przy silniku 1860 kV i łopatach 380 zdecydowanie polecam 11T. Ostatnio Lin3e wymieniał 12T na 11T. Zapytaj go czy było warto :)

Re: Gaui x3l - relacja z budowy

: 11 paź 2016, o 08:16
autor: Galo82
Obrazek
Obrazek
Obrazek

Pozostało ustawić, i oblatać.

Pasowalność, jest super, ale nie widzę tutaj jakiegoś wielkiego skoku jakościowego w stosunku do Tarota, może za mało doświadczony jestem, i tu i tam, otwory pasują, części do siebie również, przyznam np, że BRAIN, ma beznadziejnie USB umieszczone, zakładając go tam gdzie powinien w sumie być na belce, nie ma dostępu do portu, w przypadku VBARA, usb jest na górze.
Na tą chwilę założony jest 12T, jest bardzo fajny dostęp do silnika, i łatwo można odległość ustawić :), do tej pory nie moge sobie poradzić z gazem, silnik startuje dopiero poniżej połowy, włączenie z gazem u góry, wchodzi niby w tryb kalibracji ale nic ona nie daje.
Do czego w HW 50A, jest dodatkowy żółty kabel ? jest standardowo czarny,biały,czerwony i 4 żyła na osobnej wtyczce żółty ? (JUŻ wiem, sygnał RPM; zgaduje że można go podłączyć do BRaina, włączyć GOV ??)
Gaz można skalibrować również pod aplikacją lub kartą led do HW ??

Następne pytanie, w brainie, wystarczy np. przy setupie 2 odhaczyć autolevel, aby on działał ? czy trzeba w nim dodatkowo coś ustawiać ?
Ustawiłem to na przełącznik 3 pozycyjny, 1-żadne nie odhaczone, 2-odhaczony autolevel, 3-odhaczony autolevel i rescue, na wszystkich 3 pozycjach zaznaczone również beginner.

Dużo tych pytań.. dziś zamówię sobie pinion 11T,
Bardzo ciężko jest sprawdzić naciąg paska,
Jeszcze jedna uwaga, podkładki plastikowe, zabezpieczające boomcover, są bardzo słabe.. co można by użyć zamiast ?, plastik pewnie po to by nie zdzierać farby w miejscu wkręcenia śruby..

p.s. na zdjęciu łopatki tylne są odwrotnie już poprawiłem :)