Postautor: Kenobi36 » 29 lis 2014, o 22:18
Wydaje mi się że stockowy nie powinien być za słaby, a który masz? M a szczególnie MX powinny być OK.
Ogólnie spadanie obrotów może być spowodowany wieloma czynnikami.
Jeśli są krzywe
Zła krzywa
Zbyt wysokie obroty i silnik nie jest w stanie ich utrzymać na dużych kątach i 100% gazu -> Zwiększyć zębatkę atakująca i obniżyć brzuszek na krzywej gazu.
Jeśli jest gov
Zbyt wysokie obroty na któych latamy i podobna sytuacja jw. czyli jest za mały headroom -> Zwiększyć zębatkę atakująca
Ogólnie jeśli silnik po locie nie jest strasznie gorący to można z niego wydusić więcej mocy poprzez zwiększenie zębatki atakującej.
Jeśli jednak po locie jest bardzo gorący - parzy po krótkotrwałym dotknięciu opuszkami to trzeba rozważyć mocniejszy silnik
Są też czynniki dodatkowe
ch.. łopaty
zbyt duże kąty skoku (jeśli zaczynamy latać 3D i nie chcemy robić szybkich lotów postępowych polecam max 11st)
słaby pakiet (zimny pakiet)
pilot killer pakietów - dawanie jednocześnie maksymalnych kątów skoku i jednoczesne wychylanie drążka cykliki w maksymalne położenia.
Niech Moc Będzie z Wami,
Ben
DX18 Gasser 700 Goblin 550 Protos Mini
RCmaniak.pl - SAB Goblin, MSH Protos, Spektrum, Fatshark, Cześci Trex, Drony wyścigowe