Artja pisze:Kasame można już spokojnie olać jako wyznacznik czegokolwiek poza sztuka dla sztuki
wojtekr pisze:
Co ty,żartujesz? Zatrzymałeś się na etapie Raptora czy czegoś tam innego nitro i mam wrażenie, że Twoje uwagi są mało merytoryczne tylko emocjonalne.
Pisałem o tym wcześniej ale nie odniosłeś się do tego.
Zrobili zaje**sty model, koncepcyjnie chyba najlepszy jaki był, Artja pisał o obawach jakie ma co do mocowania silnika jak wkleiłem zdjęcia swojego ale te obawy się nie potwierdziły, to mocowanie jest zajebiste i praktyczne. To nie miniak MSH ze zwaloną podporą silnika.
Zarówno mocowanie jak i przeniesieni napędu jest bezproblemowe. MWX pisał o potencjalnych problemach jednostronnie podpartego sprzęgła ale nie wygląda, żeby to robiło jakieś problemy, również nie do końca się zgadzam z uwagami dotyczącymi wyważenia sprzęgła - raczej nie ma to większego znaczenia do latania poza rescue, zwłaszcza, ze wygląda to na jednostkowe przypadki.
Latałem 600N, 600 GAS, Kasamą, G650 - uważam, że ten ostatni jest bezkonkurencyjny jako nitro.
A GAS to jak na razie jest 600'tka z konwersją OS15HZ600 (wymagała ostrych kombinacji z zębatką) i Zenoah, nie wiem czy lata dobrze ale Radikal się rozpadał.
I wszystkie poza Zenoah'em, były słabe.
mwx pisze:Wracając do wyważania sprzęgła - poruszałem tą kwestię bo uderzyło mnie jak bardzo złe było wyważenie w Black Nitro.
wojtanek pisze:Niiieee nooo kozzaaakkk
Wysłane z mojego SM-G935F przy użyciu Tapatalka
Nie 3 a 2 a nauka nie pójdzie w las hyhywindcatcher pisze:wojtanek pisze:Niiieee nooo kozzaaakkk
Wysłane z mojego SM-G935F przy użyciu Tapatalka
Kolega kisi w szafie 3 ubranka a ja muszę się malowania uczyć
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości