mwx pisze:Jak wygląda ładowanie elektryka? Ładujesz tylko do tylu % żeby starczyło na zaplanowaną z góry trasę?
Na mojej krótkiej ulicy jakieś 1/3 domów ma Teslę podpiętą na stałe do kabelka - one jakoś sprytnie kalkulują na ile nabić akumulator żeby nie stał bez sensu na 100%?
Co jakiś czas którąś z tych Tesli czy merca przywozi laweta.. to właśnie te przyszłe tanie używki
Adam12 pisze: Ale temat off-grida pasowałoby mi zgłębić. Masz Piotr jakieś fajne forum o tym ?
PiotrS pisze:To, że ktoś ma podpięte auto na stałe do kabelka to znaczy, że debil, ignorant, albo codziennie jeździ w trasy
mwx pisze:Aius chyba trochę zbyt optymistycznie zakładasz że któryś z tych nowych samochodów, a w szczególności elektryk dożyje wieku w którym zimne luty albo korozja złącz czy przewodów zaczną być problemem.
mwx pisze:Mój ojciec dość dużo jeździ i z założenia wymienia samochód jak skończy się leasing czyli co około 3 lata. Wcześniej te samochody o nim w zasadzie były jak nowe. Ostatnie dwa nie dojeździły do końca leasingu. Teraz odebrał Mazdę mx30 z jakimś dzikim dieslo-benzyno-elekteoturbo sprzętem pod maską.
Jedzie to fajnie, pali mało, ale jak spojrzałem pod maskę to nie wiedziałem gdzie jest silnik
redb pisze:Chciałbym w sumie zapytać, czy przypadkiem ten grid energetyczny nie gryzie się z koncepcją dbania i baterię i jej długie życie?
redb pisze:Nie znam się na elektrykach totalnie
aikus pisze:TLDW?
Tak w dwóch trzech zdaniach...?
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 13 gości