Traxxas TRX4 Defender

American dream...
Awatar użytkownika
SeKLeS
Lider forum...
Posty: 1860
Rejestracja: 26-09-2014
Lokalizacja: Riom (Francja)
Podziękował: 29 razy
Podziękowano: 135 razy

Postautor: SeKLeS » 28 gru 2019, o 21:09

Omg, serio napisałem "mostów"? Oczywiście, że miałem na myśli dyfry. Co do typu zawieszenia, to różnica pomiędzy niezależnym a mostami właśnie jest zauważalna. Strasznie dziwne miałem wrażenie, gdy pierwszy raz prowadziłem Jeepa Cherokee. Tak się to jakoś dziwnie gibało

Dziabnięte z Tapatalka
Za co krzywo patrzy na mnie kobieta:
ReX 500EFL 3GX vel ŚPIOCH
Protos Mini vel... Miniak?
Protos Pincet
Extra 260 PA vel WiDmO
Reactor vel Papierzak
F16 - w budowie
Aurora 9
Awatar użytkownika
Piotr_T
Elita forum...
Posty: 1278
Rejestracja: 13-06-2017
Lokalizacja: Józefosław
Podziękował: 70 razy
Podziękowano: 94 razy

Postautor: Piotr_T » 30 gru 2019, o 10:52

Dwa sztywne mosty, resory z tyłu, krótkie i podatne wahacze ze sprężynami z przodu, do tego drążki Panharda na obu osiach i przekładnia śrubowa z drążkiem skośnym i poprzecznym i mamy receptę na klasyczne szukanie drogi przez Cherokee XJ. W TRX 4 wygląda to ciut lepiej, bo ma całkiem zgrabne zawieszenie long-arm na sprężynach, ale nadal precyzji driftowozu w nim nie znajdzie, ale... ta "prawdziwość" jest IMHO największym atutem tego modelu.

Pozdrawiam,
Piotr.
Wirniki - XL Power 550, Protos Mini 325 3S, OMP Hobby M2 EXP
Skrzydła - Zeta Wing-Wing Z-84 2S, LIDL EDF 2S
FlySky FS-I6X
Awatar użytkownika
Piotr_T
Elita forum...
Posty: 1278
Rejestracja: 13-06-2017
Lokalizacja: Józefosław
Podziękował: 70 razy
Podziękowano: 94 razy

Postautor: Piotr_T » 9 sty 2020, o 10:12

Znalazłem kanał na YT na którym można obejrzeć sporą próbkę tego, co w terenie potrafi TRX-4, na przykład coś takiego:

Gelenda jak Gelenda, to powinien być stary W460, ale Chevy jest po prostu boski.

Pozdrawiam,
Piotr.
Wirniki - XL Power 550, Protos Mini 325 3S, OMP Hobby M2 EXP
Skrzydła - Zeta Wing-Wing Z-84 2S, LIDL EDF 2S
FlySky FS-I6X
Awatar użytkownika
Carson
Faraon
Posty: 2200
Rejestracja: 22-05-2018
Lokalizacja: Piotrków Trybunalski
Podziękował: 281 razy
Podziękowano: 112 razy

Postautor: Carson » 9 sty 2020, o 12:29

emocje dreszczyk emocjeeeeeeeee :twisted:
Awatar użytkownika
Don Mirson
Ja tu tylko sprzątam
Posty: 19686
Rejestracja: 11-05-2010
Lokalizacja: Wawa
Podziękował: 1767 razy
Podziękowano: 918 razy

Postautor: Don Mirson » 9 sty 2020, o 17:01

Fajnie to wygląda, ale ten filmik nie jest nieco w zwolnieniu zrobiony?
Awatar użytkownika
Kula
Elita forum...
Posty: 1468
Rejestracja: 04-01-2013
Lokalizacja: Pruszków, Warszawa
Podziękował: 55 razy
Podziękowano: 148 razy
Kontaktowanie:

Postautor: Kula » 9 sty 2020, o 17:18

miruuu pisze:Fajnie to wygląda, ale ten filmik nie jest nieco w zwolnieniu zrobiony?
Większość filmów z trialu RC jest spowolniona, żeby jazda realnej wyglądała. Ja sam jak kręcę to w 60 klatkach i spowalniam o połowę.

Wysłane z mojego SM-N960F przy użyciu Tapatalka
"Każden jeden musi se czasem polatać..." (Złomek-Auta)

Graupner HOTT
Awatar użytkownika
Carson
Faraon
Posty: 2200
Rejestracja: 22-05-2018
Lokalizacja: Piotrków Trybunalski
Podziękował: 281 razy
Podziękowano: 112 razy

Postautor: Carson » 9 sty 2020, o 18:43

Kula pisze:
miruuu pisze:Fajnie to wygląda, ale ten filmik nie jest nieco w zwolnieniu zrobiony?
Większość filmów z trialu RC jest spowolniona, żeby jazda realnej wyglądała. Ja sam jak kręcę to w 60 klatkach i spowalniam o połowę.

Wysłane z mojego SM-N960F przy użyciu Tapatalka


No wlasnie o tym pisalem w Twoim temacie ;) lekkosc tych modeli oddala od realizmu to jak wyglada praca ich zawieszenia w czasie jazdy.
Awatar użytkownika
Kula
Elita forum...
Posty: 1468
Rejestracja: 04-01-2013
Lokalizacja: Pruszków, Warszawa
Podziękował: 55 razy
Podziękowano: 148 razy
Kontaktowanie:

Postautor: Kula » 9 sty 2020, o 19:16

Carson pisze:
Kula pisze:
miruuu pisze:Fajnie to wygląda, ale ten filmik nie jest nieco w zwolnieniu zrobiony?
Większość filmów z trialu RC jest spowolniona, żeby jazda realnej wyglądała. Ja sam jak kręcę to w 60 klatkach i spowalniam o połowę.

Wysłane z mojego SM-N960F przy użyciu Tapatalka


No wlasnie o tym pisalem w Twoim temacie ;) lekkosc tych modeli oddala od realizmu to jak wyglada praca ich zawieszenia w czasie jazdy.
A... To zależy jak ma się ustawione zawieszenie. Mój Defender po ostatnich poprawkach buja się na wybojach jak prawdziwy :)

Wysłane z mojego SM-N960F przy użyciu Tapatalka
"Każden jeden musi se czasem polatać..." (Złomek-Auta)

Graupner HOTT
Awatar użytkownika
Piotr_T
Elita forum...
Posty: 1278
Rejestracja: 13-06-2017
Lokalizacja: Józefosław
Podziękował: 70 razy
Podziękowano: 94 razy

Postautor: Piotr_T » 9 sty 2020, o 19:53

Carson pisze:emocje dreszczyk emocjeeeeeeeee :twisted:

No, jak na grzybobraniu :mrgreen:
Tak to już jest z off-roadem - jeden woli zap...dalać, a drugi wspinać się lub przejeżdżać tam, gdzie podejść ani przejść już nie da rady. Ja w skali 1:1 miałem okazję skosztować i zap...dalania i wspinania się i zdecydowanie wolę to drugie.
A te TRX-y po prostu mi się podobają, nie wiem, może z sentymentu do tego, co było moim udziałem i raczej już nie wróci. Dlatego, pewnie kosztem "dużych" helików, kupię sobie takiego i będę szukał "idealnej budy" - Grand Cherokee ZJ. A potem strzelę ją sobie na zielono, aby osiągnąć +/- to:

Obrazek
(to nie moje byłe "daily", ale jakby zdjął bagaja z dachu i lotkę z maski, to już wiele by się nie różnił).

Pozdrawiam,
Piotr.
Wirniki - XL Power 550, Protos Mini 325 3S, OMP Hobby M2 EXP
Skrzydła - Zeta Wing-Wing Z-84 2S, LIDL EDF 2S
FlySky FS-I6X

Wróć do „Traxxas”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości