Carson pisze:pitu pitu przez 3 strony a kiedy bedzie zamowienie i sprzet w drodze!?
Mati pisze:Może jak trochę "dorosnę" to wtedy
redb pisze:... będzie 550 albo 700
Mati pisze:Może nie w tym sezonie, ale potrafię sobie siebie kiedyś wyobrazić z 550tką i jak mi pary nie braknie to nie omieszkam kiedyś przemyśleć takiego modelu. Na razie jednak bardzo dobrze się stało że zdecydowałem się na 380. To i tak znacznie lepszy model niż ten, z którym powinienem się mierzyć. W sumie to i nawet dalej by mi ten Trex n a upartego wystarczył jeśli chodzi o latanie. Radzi sobie nad wyraz dobrze i dzielnie znosi uderzenia w glebę. Kiedy jest dobrze wyregulowany, skręcony i ogólnie w dobrym stanie to lata jak złoto. Wystarczy dać mu szansę. Będę go bardzo dobrze wspominał, ale teraz chciałbym złożyć model. Taki kolejny krok.
Mati pisze:700 - oj, to już za dużo - do takiego potwora trzeba już być pilotem znacznie lepszym niż ja. Poza tym mam zbyt duże tendencje do przekraczania własnych umiejętności co jest najczęstszym powodem moich kretów.
Mati pisze:Prawdziwych awarii w locie doświadczyłem może... trzy i to tylko jeśli brać pod uwagę babcię Walkerę, której zaczął kopcić się silnik przy zawisie ze trzy metry nad ziemią. W Trexie miałem dwie. Za pierwszym razem nie skleiłem wałka ogonowego i się wielowpust wysprzęglił bo nie wiedziałem że trzeba sprawdzić, a za drugim razem coś mi pierdykło w skrzynce ogonowej po czym wybudowała się łopatka ogonowa - nie wiem czym spowodowane, ale zaliczyłem pierwszą awaryjną autorotację ponieważ pamiętałem z symulatora że trzeba zapiąć holda żeby nie robić pirolądowania Wyszło jak wyszło miałem jakieś 10 - 12m wysokości więc szpindel i tak trzeba było wymienić, ale nie doszedłem z czego ten niespodziewany rozprysk wyniknął.
Mati pisze:Nawet jeśli ten drugi przypadek był z winy (no nie wiem) śruby w hubie to i tak ciągle obydwa przypadki można zaklasyfikować do niezdania egzaminu na 700tkę z powodu "ułomności" obsługi naziemnej. A z błędów pilota? Można by spytać tej garści pogiętych wałów, szpindli i spółki. Nawet kiedy miałbym zasobną kieszeń, i tak nieprędko zdecydował bym się na zakup kita siedemsetki. Chyba wolę je na razie oglądać. Poza tym i tak mnie nie stać na taki model.
Mati pisze:Tymczasem sczytuję zaległe wątki, ale chwila minie zanim nadrobię lekturę. Jeśli pozwolicie to nie chciałbym zamykać wątku. Chętnie odniosę się do filmu jak już go zo.... ...jak już zachwyt po pierwszym razie mi opadnie, pociągnę Was za języki odnośnie parapetów, pozawracam głowę składaniem XLa czy inne takie.
W sensie - tematu nie zamykam
aikus pisze:...ale wszystkie one to jest zupełnie inna liga...
aikus pisze:- urwała się lopatka
- odkręciło się okucie
Mati pisze:1. Czy regulatorowi wystarczy ten oring do trzymania? Może lepiej dorzucić jakiś rzep czy trytytkę?
Mati pisze:2. Czy serwo ogonowe rzeczywiście powinno mieć wyprowadzenie przewodu w stronę łopatek ogonowych czy nie biorę czegoś pod uwagę? Jakbym nie kombinował to mi wychodzi za krótki popychacz w odwrotnej konfiguracji. No chyba że przesunę serwo dalej na ogon, ale to z pietruchy rozwiązanie. Gugiel pokazuje, że kabel przytroczony różnymi sposobami wzdłuż serwa jest jak najbardziej normalnym zjawiskiem. Nie bardzo podoba mi się takie rozwiązanie. Na razie przychodzi mi do głowy jedynie kupno dłuższego pręta żeby odwrócić to ścier... wróć - serwo.
Mati pisze:3. Czy jak położę Brajana na półce obok silnika, pod wałem głównym to będzie się tam dobrze czuł nawet podczas kreta na wirnik? Czy istnieje obawa że dostanie wałem wbitym do środka przy odpowiedniej "koniunkturze"?
Mati pisze:... A tak bardziej realnie: Czy silnik nie będzie powodował zakłóceń Braina?
Mati pisze:BANANKI - No qrcze nie znalazłem w pudełku.
Mati pisze:Teraz będzie o samolotach. [...]
Najchętniej użył bym pakietów, które już mam:
2S 300
3S 300
3S 2200
4S 1300 i 1500
6S 1500
Co można z tego ulepić?
mikegsx400 pisze:Widzisz na pewno kilka subtelnych różnic...
Biorę w ciemno.aikus pisze:Ch***wa chropowata pianka... Fabrycznie miał sztywność szmaty, więc wymagał wklejenia kilku pręcików węglowych... ..."latał" bo obecnie nie lata... Znudził mi się... mieliśmy go rozstrzelać... nie wiem czy jest warty tej kasy...
aikus pisze:Ja i tak zawsze i wszystkie bananki przelutowuję na goldy wymontowane z XT60.
Mati pisze:Biorę w ciemno.aikus pisze:Ch***wa chropowata pianka... Fabrycznie miał sztywność szmaty, więc wymagał wklejenia kilku pręcików węglowych... ..."latał" bo obecnie nie lata... Znudził mi się... mieliśmy go rozstrzelać... nie wiem czy jest warty tej kasy...
Mati pisze:aikus pisze:Ja i tak zawsze i wszystkie bananki przelutowuję na goldy wymontowane z XT60.
Paaanie. Złota porada. Nie sądziłem że dobre rozwiązanie leży tak blisko. Teraz świat już nie będzie taki sam...
HYperbipe... był o 100 razy lepszy jakościowo i też mi się znudził... Poszedł do żyda do Dawa i Dawo nim lata do dziś...
mikegsx400 pisze:Noo z tym "lata do dziś" to spore nadużycie
Powiedzmy delikatnie, że dawo pewnie chętnie to co się stało (mu, jemu, temu hiperbipu) zamieniłby na "urwanie mordy" :lol"
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości