Kenobi36 pisze:Zaszalałem i też wgrałem soft drugi
Ogólnie bez polatania nic nie powiem ale bawiłem się autolevelem i mam takie wnioski
SET LEVEL chyba kalibruje się przy każdej incjalizacji, jak model leży na boku to się nie skalibruje, tarcza robi 16 skoków zamiast czterech i Autolevel nie działa.
Samego Autolevel nie sprawdzałem ale bawiłem się Autolevel+Resque i po zachowaniu tarczy zapowida się rewelka.
1. W przceiwieństwie do starego Autolevel obraca model zawsze wokół osi belki więc po odwróceniu model jest skierowany nosem w tym samym kierunku
2. Po odwróceniu zostają lekko dodatnie kąty nawet jak drążek skoku jest na dole
3. Potem powoli jedzie z kątami w dół aż do pozycji drążka. Dzięki temu nie zaskoczy nas pójściem w dół. Kąty opadają powoli nawet jak wyączymy Autoleve+Resque
4. Jeśli jesteśmy na plecach i mamy kąty dodatnie to też przestawia je na lekko ujemne dzięki czemu moze podbić model i wyratować go na bardzo niskiej wysokości.
telemaniak pisze:Czy nie będzie niebezpieczeństwa jeżeli skorzystamy z tej funkcji w momencie kiedy stracimy kontrolę w małej odległości od pilota?
telemaniak pisze:Czy nie będzie niebezpieczeństwa jeżeli skorzystamy z tej funkcji w momencie kiedy stracimy kontrolę w małej odległości od pilota? Chyba bałbym się wtedy tego, że próbując się ratować helikopter odwróci się i odleci w trudnym do przewidzenia kierunku - np nad głowy, za pilota itp. - to mogłoby doprowadzić do niebezpiecznych sytuacji...
Damdodo pisze:Idąc tym torem myślowym dalej: Ktoś powinien zacząć sprzedawać klatki bezpieczeństwa dla operatorów apek, i osób postronnych. Np.: na kołach? Takie podobne do Papamobile tylko z nazwą Helimobile
miruuu pisze:W dobie kryzysu taniej byłoby sprzedawać oliwę, taką do głowy i większość ryzyka zostałaby zniwelowana
Kenobi36 pisze:Ale to nie jest serwo elevetor, zobacz że jak elevator idzie w górę to pozostałe idą w dół.
Kenobi36 pisze:Zamień wtyczkami to serwo z innym i zobacz czy drganie się przeniesie.
Kenobi36 pisze:Może lut jakiś puszcza, to nowy, używany, jedynka , dwójka, masz go od nowości?
Spróbuj może jescze zmienić orientację , jak wybierzesz typ tarczy z elevatorem z przodu to numeracja serw się zmienia i bedzie wiadomo czy oscylacje pochodza od żyroskoów czy od wtyczki
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości