Strona 1 z 1

HobbyWing - Platinum 100A V3

: 19 wrz 2015, o 18:12
autor: PiotrS
Czy komuś udało się ustawić Autorotation restart w HobbyWing 100A V3?
Ja mam kłopot. Wygląda na to, że hold musi być ustawiony w zakresie 5-40%.
Poniżej 5% gazu nie aktywuje się.

Re: Autorotation restart w HobbyWing 100A V3 (50A też)

: 19 wrz 2015, o 20:52
autor: Danielus
Dokładnie tak. Jak dasz 0% to nie zadziała.
Jednak największym babolem jest dla mnie fakt, że ta funkcja działa tylko przy włączonym governorze w reglu. W trybie heli gov off, najlepszym jak ktoś ma gov w fbl już nie działa :/

Re: Autorotation restart w HobbyWing 100A V3 (50A też)

: 19 wrz 2015, o 20:56
autor: PiotrS
Ustawiałem holda na 5, 10, 15, 25, 30% i nic.
Ciągle nie działa. Zaraz sprawdzę w X3 w HW 50A.

EDIT: W HW 50A V3 przy holdzie ustawionym na 20% nie działa. Przy 25% działa. Większy regiel sprawdzę jeszcze raz na polu bo już późno na takie próby w domu.

Re: Autorotation restart w HobbyWing 100A V3 (50A też)

: 21 wrz 2015, o 08:48
autor: MASA
Nie wiem co zrobiłem inaczej ale wczoraj próbowałem i zadziałało ... w trybie heli Gov Off z governorem z braina ??????

Re: Autorotation restart w HobbyWing 100A V3 (50A też)

: 21 wrz 2015, o 09:14
autor: lenu
Brain ma swój autorotation bailout jeśli używasz gov z niego, a hobbywing ma swój dostępny z poziomu regla.

Re: Autorotation restart w HobbyWing 100A V3 (50A też)

: 21 wrz 2015, o 09:36
autor: MASA
Gov mam ustawiony z Braina - miałem kilka gimnastyk z ustawianiem Brain Vs. HW100A - wiec sprwdzę jeszcze jak będę przy modelu i napiszę dokładnie wieczorem...

Re: Autorotation restart w HobbyWing 100A V3 (50A też)

: 21 wrz 2015, o 22:10
autor: Danielus
MASA pisze:Nie wiem co zrobiłem inaczej ale wczoraj próbowałem i zadziałało ... w trybie heli Gov Off z governorem z braina ??????


Bardzo ciekaw jestem jak Ci się udało to włączyć w trybie heli Gov off. Mam dwa regutatory HW V3 i w żadnym mi to nie działa w tym trybie, a bardzo by mi się przydała ta funkcja.
Instrukcja zresztą to wyjaśnia:

6, Autorotation Restart Time: Off / 5s / *10s / 15s / 30s / 90s.
This parameter is only used in “Governor (Elf )” and “Governor Store” modes, and works when the throttle value is within 5%~40%.

Re: Autorotation restart w HobbyWing 100A V3 (50A też)

: 22 wrz 2015, o 04:19
autor: MASA
Danielus pisze:
MASA pisze:Nie wiem co zrobiłem inaczej ale wczoraj próbowałem i zadziałało ... w trybie heli Gov Off z governorem z braina ??????


Bardzo ciekaw jestem jak Ci się udało to włączyć w trybie heli Gov off. Mam dwa regutatory HW V3 i w żadnym mi to nie działa w tym trybie, a bardzo by mi się przydała ta funkcja.
Instrukcja zresztą to wyjaśnia:

6, Autorotation Restart Time: Off / 5s / *10s / 15s / 30s / 90s.
This parameter is only used in “Governor (Elf )” and “Governor Store” modes, and works when the throttle value is within 5%~40%.


Nie udało się wybaczcie - jestem ignorantem

Najpierw miałem Governor z HW i bawiłem się Bailout-em (dlatego to źle zapamiętałem) i chyba nie działało - potem oczywiście ustawiłem wsztko z Braina
Jeszcze raz Sorki

Hobbywing 100A V3 Overheat Protection

: 4 cze 2016, o 22:38
autor: wojtekr
W jednym goblinie mam przesunięty regiel na środek modelu i zainstalowany wiatrak- temperatura po locie "pokojowa" (pakiety 4000 w 2:20sec) ale w drugim mam zamontowany standardowo i to radiatorem do góry i po locie mam 70 stopni.

w manualu jest:

Overheat Protection
:
When the internal operating temperature exceeds 110 Celsius degree, the ESC will reduce its output power and start protection; it won’t cut off the output, but reduce it to 50% to
ensure that the motor still has some power for avoiding crash caused by insufficient power. And the ESC will gradually resume its maximum power after the temperature returns to the safe level.


Ciekawe czy 70 na zewnątrz to więcej niż 90 "internal"? A swoją droga to miło, że Overheat Protection nie jest Cut Off :)

Re: Hobbywing 100A V3 Overheat Protection

: 5 cze 2016, o 21:44
autor: Danielus
wojtekr pisze:W jednym goblinie mam przesunięty regiel na środek modelu i zainstalowany wiatrak- temperatura po locie "pokojowa" (pakiety 4000 w 2:20sec) ale w drugim mam zamontowany standardowo i to radiatorem do góry i po locie mam 70 stopni.

w manualu jest:

Overheat Protection
:
When the internal operating temperature exceeds 110 Celsius degree, the ESC will reduce its output power and start protection; it won’t cut off the output, but reduce it to 50% to
ensure that the motor still has some power for avoiding crash caused by insufficient power. And the ESC will gradually resume its maximum power after the temperature returns to the safe level.


Ciekawe czy 70 na zewnątrz to więcej niż 90 "internal"? A swoją droga to miło, że Overheat Protection nie jest Cut Off :)


Mi jakoś to zabezpieczenie nie zadziałało w zeszłym roku. Regulator poszedł z dymem. Pierw było takie wrażenie że BEC odciął, bo przez chwile FBL za szwankował, ale po chwili odzyskał stabilność(zaleta V Bara, że po spadku napięcia mimo wylogowania systemu nadal jest kontrola nad tarczą), zrobiłem kolejne 2-3 pompki i model się przechylił i spadł.

Re: Hobbywing 100A V3 Overheat Protection

: 5 cze 2016, o 21:57
autor: Jazz
Te zabezpieczenia w kazdym reglu to czysta teoria.
Castle , yepy i chyba wszystko co istnieje sie jara mimo zabezpieczen.

Re: Hobbywing 100A V3 Overheat Protection

: 6 cze 2016, o 06:27
autor: SeKLeS
Ktoś w ogóle rozbierał taki regiel zwracając szczególną uwagę, jak takie zabezpieczenie jest skonstruowane? Gdzie są jakieś termistory i do czego są podłączone? Tak sobie myślę, że regle w heli po prostu nie są w stanie się obronić, ponieważ dajecie im tak potężny wycisk w stosunkowo krótkim czasie, że temp nie wymigruje gdzie trzeba na zewnątrz, a środek już jest upieczony. Te same regle w samolotach mogłyby żyć, żyć i żyć... (nie dotyczy osób latających z gazem na przełączniku dwupozycyjnym )

Re: HobbyWing 100A V3

: 7 lip 2017, o 18:33
autor: wojtekr
pomierzyłem BEC'a z tego regla:

spadek napięcia
przy 10A jest z 6V do 5.2V
przy 15A do 4,82
a 20A to 4,3V

Re: HobbyWing - Platinum 100A V3

: 3 sie 2018, o 20:24
autor: sl8er
Dzisiaj zaobserwowalem dziwne zachowanie ESC, po wylataniu pierwszego pakietu, ESC cieply, goracy silnik jak zwykle, norma, wiec podlaczylem drugi pakiet. Silnik rozkrecal sie ok, od okolo 900 obrotow (t rex 600 6s) dziwne rzezenie pomyslalem ze kabinka ociera o zebatke, poprawolem kabinke faktycznia byla blisko zebatki rozkrecam znowu i ten sam dzwiek, dotknolem esc byl goracy i to bardzo od spodu parzyl, silnik takze goracy. Odlaczylem pakiet ESC sie zresteowal, tym razem bylo wszystko ok, pakiet wylatany po wyladowniu silnik goracy, jak zwykle ESC cieply jak zwykle. Co to za cholerstwo, czy ESC sie pogubil...?