Strona 3 z 4

Re: Co dalej z Protosem?

: 11 lis 2019, o 09:17
autor: gusto
Czyli rozumiem że na razie nie ma chętnych. :)

Re: Co dalej z Protosem?

: 11 lis 2019, o 09:34
autor: PiotrS
Jakieś zainteresowanie było, ale nikt się nie zdecydował na razie.
Myślę, że jak ktoś weźmie, to ja też dla siebie zamówię. Pojedynczej sztuki na razie nie ściągałem ze względu na wysokie koszty przesyłki.

Za chwilę wychodzi Protos 380 EVO, to może uda się jakąś paczkę sklecić.

Re: Co dalej z Protosem?

: 11 lis 2019, o 11:20
autor: Kula
Ja już wróciłem do tego biznesu, to wtrącę swoje 3 grosze :)

Fajnie że wraca P500 ale szkoda że nie jest poprawiony. To fajny model, ale pinion wytrzymuje 50 lotów, one way przeważnie nie działa więc mimo wielkości autosy są bardzo słabe. Fajne by było gdyby wyszedł taki na 2 paski.

Wysłane z mojego SM-N960F przy użyciu Tapatalka

Re: Co dalej z Protosem?

: 11 lis 2019, o 11:31
autor: aikus
To samo powiedzialem jak tylko zobaczylem ze wraca P500 w niezmienionej formie.

Re: Co dalej z Protosem?

: 11 lis 2019, o 11:40
autor: PiotrS
Pinion i one way akurat w P480 są poprawione, ale w 100% zgadzam się, że na 2 paski byłby dużo ciekawszy.

Re: Co dalej z Protosem?

: 11 lis 2019, o 11:48
autor: gusto
Evo niby tańszy ale czy wcześniej nie był sprzedawany z brainem w komplecie za ok 2000?

Re: Co dalej z Protosem?

: 11 lis 2019, o 11:52
autor: PiotrS
Nie ma co się zastanawiać, co było.
Teraz XLPower nie ma nic wspólnego z MSH electronics i takiego zestawu nie ma.

Re: Co dalej z Protosem?

: 11 lis 2019, o 12:06
autor: gusto
No ja wiem ale z ich promocji wynika jakby obniżyli cenę a jest niższa z uwagi na brak braina.
Tak tylko moja uwaga. ;)

Re: Co dalej z Protosem?

: 11 lis 2019, o 12:11
autor: PiotrS
Nie pamiętam ile kosztował EVO z brainem, ale bez braina 429 EUR
https://www.msheurope.com/kits/protos380-evo

EDIT: EVO z mini brainem kosztowało 499 EUR pod koniec 2017 r.

Re: Co dalej z Protosem?

: 14 lis 2019, o 09:35
autor: Carson
Kula pisze:Ja już wróciłem do tego biznesu, to wtrącę swoje 3 grosze :)

Fajnie że wraca P500 ale szkoda że nie jest poprawiony. To fajny model, ale pinion wytrzymuje 50 lotów, one way przeważnie nie działa więc mimo wielkości autosy są bardzo słabe. Fajne by było gdyby wyszedł taki na 2 paski.

Wysłane z mojego SM-N960F przy użyciu Tapatalka


Co masz na mysli pisząc, ze pinion wytrzymuje 50 lotow? Jak sie to obiawialo? Zęby sie wycieraly? Chodzi mi po glowie wiekszy model i nie ukrywam, ze rozwazam tez ta nowa 480 ale jesli mam co 50 lotow (co to jest 50 lotow - kilka wypadow na ląke) wymieniac piniona, ktory kosztuje 50 zł to tak srednio mi sie widzi taka zabawa :)

Re: Co dalej z Protosem?

: 14 lis 2019, o 09:37
autor: kubacki
Czyli jednak nie konczysz z hobby tylko z malymi modelami

Re: Co dalej z Protosem?

: 14 lis 2019, o 09:39
autor: Carson
nieeee koncze tylko z jednym modelem :D 450, w sumie to pewnie nie skoncze bo dinozaurow juz nikt nie kupuje. Chyba, ze za darmo :)

Re: Co dalej z Protosem?

: 14 lis 2019, o 09:40
autor: PiotrS
Dużej różnicy między X360 a P480 nie będzie.Tzn. będzie, ale bez mega łoł.
Bierz XL 550. Black Friday idzie ;)

Re: RE: Re: Co dalej z Protosem?

: 14 lis 2019, o 09:54
autor: Kula
Carson pisze:
Kula pisze:Ja już wróciłem do tego biznesu, to wtrącę swoje 3 grosze :)

Fajnie że wraca P500 ale szkoda że nie jest poprawiony. To fajny model, ale pinion wytrzymuje 50 lotów, one way przeważnie nie działa więc mimo wielkości autosy są bardzo słabe. Fajne by było gdyby wyszedł taki na 2 paski.

Wysłane z mojego SM-N960F przy użyciu Tapatalka


Co masz na mysli pisząc, ze pinion wytrzymuje 50 lotow? Jak sie to obiawialo? Zęby sie wycieraly? Chodzi mi po glowie wiekszy model i nie ukrywam, ze rozwazam tez ta nowa 480 ale jesli mam co 50 lotow (co to jest 50 lotow - kilka wypadow na ląke) wymieniac piniona, ktory kosztuje 50 zł to tak srednio mi sie widzi taka zabawa :)
Aluminiowy pinion MSH wycierał się bardzo szybko a zaostrzone zęby niszczyły pasek. To zjawisko było spowodowane małą szerokością paska (5 mm).
Jak latałem ostro to generalnie pinion był wymieniany co 50-60 lotów. Trochę lepsza sytuacja była jak Danielus przewinął mi silnik na niższe KV. Mogłem zamontować pinion 16T-17T zamiast 15T i wytrzymywal trochę dłużej.

Ogólnie absolutnie genialny model jeśli możesz zaakceptować te dwie wady (pinion + brak możliwości robienia autosa).


Wysłane z mojego SM-N960F przy użyciu Tapatalka

Re: Co dalej z Protosem?

: 14 lis 2019, o 10:02
autor: Carson
PiotrS pisze:Dużej różnicy między X360 a P480 nie będzie.Tzn. będzie, ale bez mega łoł.
Bierz XL 550. Black Friday idzie ;)


No tak ale chyba nie chce mega łoł jak zalicze kreta 550 :D Taka 480 chyba lepiej powinna znosic upadki w wysoka trawe. Serio tak mala jest roznica miedzy 480mm a 360mm w ciezkim modelu?

Kula pisze:Aluminiowy pinion MSH wycierał się bardzo szybko a zaostrzone zęby niszczyły pasek. To zjawisko było spowodowane małą szerokością paska (5 mm).
Jak latałem ostro to generalnie pinion był wymieniany co 50-60 lotów. Trochę lepsza sytuacja była jak Danielus przewinął mi silnik na niższe KV. Mogłem zamontować pinion 16T-17T zamiast 15T i wytrzymywal trochę dłużej.

Ogólnie absolutnie genialny model jeśli możesz zaakceptować te dwie wady (pinion + brak możliwości robienia autosa).

Wysłane z mojego SM-N960F przy użyciu Tapatalka


Na autosach mi nie zalezy ale wujowego piniona raczej nie zdzierze hmm Chyba bedzie trzeba poczekac az pojawia sie jakies recki w necie

Re: Co dalej z Protosem?

: 14 lis 2019, o 10:05
autor: Kula
Miałem plan zrobić stalowy pinion ale nie zdążyłem. Podejrzewam że rozwiązał by sprawę.

Wysłane z mojego SM-N960F przy użyciu Tapatalka

Re: Co dalej z Protosem?

: 15 lis 2019, o 04:52
autor: SeKLeS
Oj Kula, straszyć ludzi nieładnie. Aby ten pinion zużyć w kilkadziesiąt lotów, trzeba chyba pasek napinać jak struna i naqrwiać helikiem jak zły szerszeń. Tak mogło być w Twoim przypadku, czy Tyminy (widziałem kiedyś na pałacowej co wyprawiał protosem). U mnie pinion 14T (malutki) wciąż ten sam i nieco tylko jest wytarty. Tak więc nie wszędzie i u każdego będzie tak samo.

Nie zmienia to faktu, że teraz bym chyba 480tki nie kupił. Jakoś mi w ogóle marka zbrzydła, a protos jakby trochę zawiódł. Chodzi mi po głowie logas, nawet 400tka, coby protosa zastąpić i zostać przy łopatach 470mm...

Wysłane z mojego SM-A510F przy użyciu Tapatalka

Re: Co dalej z Protosem?

: 15 lis 2019, o 05:55
autor: dawo
Dokładnie mam tak samo pinion ten sam od początku już z 3 sezony - zależy od skilla i od częstotliwości latania :)

Re: Co dalej z Protosem?

: 15 lis 2019, o 06:50
autor: Kula
No przecież nie straszę ;) tylko piszę z własnych doświadczeń. Zrobiłem Protosem 500 z 1000 lotów i przez ten zebrałem niezłą kolekcję zużytych pinionów i trzpieni na silnik pod pinion. Generalnie przy delikatniejszym lataniu problem jest minimalny.
Jak się ostro szarpie to niestety pinion się zużywa.

Dla porównania Logiem 550SX zrobiłem jakieś 1500 lotów i pinion podobnie jak zębatka główna były nie wymienione (mimo kilku kretow po drodze).

Nie zmienia to kwestii że Protos 500 to jeden z najlepszych modeli jakie miałem.



Wysłane z mojego SM-N960F przy użyciu Tapatalka

Re: Co dalej z Protosem?

: 15 lis 2019, o 08:12
autor: Carson
SeKLeS pisze:Oj Kula, straszyć ludzi nieładnie. Aby ten pinion zużyć w kilkadziesiąt lotów, trzeba chyba pasek napinać jak struna i naqrwiać helikiem jak zły szerszeń. Tak mogło być w Twoim przypadku, czy Tyminy (widziałem kiedyś na pałacowej co wyprawiał protosem). U mnie pinion 14T (malutki) wciąż ten sam i nieco tylko jest wytarty. Tak więc nie wszędzie i u każdego będzie tak samo.

Nie zmienia to faktu, że teraz bym chyba 480tki nie kupił. Jakoś mi w ogóle marka zbrzydła, a protos jakby trochę zawiódł. Chodzi mi po głowie logas, nawet 400tka, coby protosa zastąpić i zostać przy łopatach 470mm...

Wysłane z mojego SM-A510F przy użyciu Tapatalka


to co, jakis deal robimy? :D