wojtekr pisze:650 to dużo liczyłem na 600
Artja pisze:wojtekr pisze:650 to dużo liczyłem na 600
Ale czemu? Od samego patrzenia na ten model uginają się kolana, taki ciężki... 50'tka może sie troche spocić, 90'tka raczej da radę, ale jak dla mnie te proporcje to silniki 105'-120' i odpowiednio łopaty do klasy 90' nitro
wojtekr pisze:Fajnie mi się latało trexem 600n- to dla mnie optymalna wielkość nitro
wojtekr pisze:fajny, silnik 90 i łopaty mniejsze niż 700, ciekawe jakie ma przełożenie. Jacek 4 śruby do wyjęcia silnika- dasz radę
Kenobi36 pisze:Bym się nie zdziwił, 650tka o mocy 7setki
SAB idzie w wysokie obroty, precyzję i moc.
Tylko Kula woli lekkie niskoobrotowe modele z wielkim wirnikiem
Kula pisze:Goblin, jak to goblin... nie rozumiem, po co robią model 650. Był przecież 630 i to bardzo mało popularny. Takie dreptanie w kółko.
Kula pisze:Kenobi36 pisze:Bym się nie zdziwił, 650tka o mocy 7setki
SAB idzie w wysokie obroty, precyzję i moc.
Tylko Kula woli lekkie niskoobrotowe modele z wielkim wirnikiem
No dobra, może Protos z łopatami 470 jest trochę przewymiarowany, ale Logasek 550 jest w sam raz, nie taki wielki ten wirnik. Tyle, ze mode lekki i lata na sensownych obrotach.
Jakoś mi przeszło szastanie się i szarpanie... teraz mam taki smooth&slow czas więc i modele odpowiednie.
Goblin, jak to goblin... nie rozumiem, po co robią model 650. Był przecież 630 i to bardzo mało popularny. Takie dreptanie w kółko.
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość